پارس ناز پورتال

این زوج عاشق بعد از 60 سال به هم رسیدند

این زوج عاشق بعد از 60 سال به هم رسیدند
براندا لوی" 82 ساله و "فرد ویلکاک" 81 ساله از سن 4 سالگی تا 17 سالگی با هم دوست بودند.به گزارش پارس ناز در سال 1948 و بعد از پیوستن فرد به ارتش رابطه آنها قطع شده و آنها یکدیگر را گم کردند، اگرچه در تمام این سالها این زوج انگلیسی تنها به فاصله چند صد متر دورتر از هم زندگی میکردند اما هرگز موفق به یافتن یکدیگر نشدند و هرکدام ازدواج کرده وزندگی موفقی داشتند.چند سال بعد آنها به صورت خیلی تصادفی در یک کلیسای  کوچک محل همدیگر را ملاقات کردند و بعد از مرگ "فرد" در سال 2010 عشق آنها دوباره شکوفا و ازدواج کردند.
 
 
خانم "براندا" که بازنشسته یک کارخانه پوتین سازی است میگوید: ما در کودکی هر کاری که ممکن بود برای خوشحالی یکدیگر انجام میدادیم. هردو در روستایی کوچک بدنیا آمدیم و همیشه دست در دست یکدیگر به هرکجا میرفتیم. او همیشه مراقب من بود و ما رابطه بسیار نزدیکی داشتیم، آنقدر نزدیک که همه منتظر بودند روزی ما ازدواج کنیم و برای همه عمر کنار هم باشیم.
 
 
فرد در این رابطه میگوید: من همیشه به او فکر میکردم. در طی این سالها همیشه در جستجوی او بودم و امیدوار بودم روزی دوباره او را ببینم. همیشه خاطره روزهای خوشی که با هم داشتیم در ذهن من بود. بعد از فوت همسرم حال خوبی نداشتم اما با بازگشت او به زندگی ام همه چیز تغییر کرد و من آدم دیگری شده بودم.حالا دوباره این زوج بعد از سالها کنار هم هستند و تصمیم دارند روزهای آخر عمر خود را با عشق در کنار یکدیگر سپری کنند.