پارس ناز پورتال

خودکشی دختری نوجوان بخاطر عریان شدن توسط معلم

مجموعه : مجله خبری روز
خودکشی دختری نوجوان بخاطر عریان شدن توسط معلم
دختر محصل هندی بعد از برهنه شدن توسط معلمش و رژه رفتن بخاطر سرقت ۱۵ پوند، اقدام به خودکشی کرد.به گزارش پارس ناز روز گذشته با خودکشی دختر بچه ای  ۱۳ ساله که تنها به دلیل دزدیدن ۱۵ پوند توسط معلم خود برهنه و مجبور به رژه رفتن جلوی همکلاسان خود شد، ابعاد جدیدی از بی رحمی و تنبیهات بدنی در مدارس هند را آشکار کرد.

دختر مجبور به در آوردن لباس های خود توسط یک معلم زن در یک مدرسه در شمال غرب دهلی نو پس از متهم شدن به سرقت پول و گوشی تلفن همراه یکی از همکلاسی هایش شد.او بعد از مدرسه به خانه برگشت و از بالکن بلوک طبقه چهارم آپارتمان خود پرید. بستگان این دانش آموز گفتند که او از تحقیر شدن در انظار عمومی بسیار پریشان بوده است.
 

پرونده او در میان مجموعه ای از گزارش های مربوط به حملات وحشیانه وارده بر کودکان توسط معلمان در سراسر هند قرار گرفت. در پرونده های مشابه دیگری پسر چهار ساله در آندرا پرادش، برای تنبیه خیس کردن خود مجبور به خوردن ادرار خود توسط معلم مهدکودک خود شد.پسر پنج ساله در همان محل توسط معلم دستور زبان خود مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، در حالی که یک معلم ریاضی دختر هفت ساله ای را برای اشتباه حل کردن یک مسئله، به شدت کتک زد. یک معلم در مادیا پرادش به دلیل کندن پوست و موی سر یک دختر هشت ساله ای بازداشت شد.

Colin Gonsolves مدیر شبکه حقوق بشر گفت: در حالی که تنبیه بدنی در مدارس غیرقانونی است ولی همچنان بصورت گسترده شاهد آن می باشیم.


وی خاطرنشان کرد:در عمل ما هنوز در حال ضرب و شتم فرزندانمان در مدارس هستیم و نه تنها ضرب و شتم کودک، بلکه شاهد موارد سوء استفاده جنسی، آزار و اذیت های روانی و صدمات روحی بلند مدت به بسیاری از کودکان می باشیم. در خصوص سیستم مربوط به تعلیم و تربیت ما هنوز در قرون تاریکی زندگی می کنیم و این اقدامات را بعنوان یک جامعه غیرمتمدن و عقب مانده می دانم.