پارس ناز پورتال

تصادف عجیب مانکن معروف دنیای مد در حالت مستی (عکس)

تصادف عجیب مانکن معروف دنیای مد در حالت مستی (عکس)
پائولا همیلتون” 51 ساله مدتها به عنوان یک مدل مشهور در صنعت مد فعالیت میکرد. اما اخیرا به خاطر اتفاقی که در زندگی اش رخ داد دوباره به تیتر اول رسانه ها تبدیل شد.به گزارش پارس ناز او که تنها زندگی میکند چندی پیش در حالیکه شدیدا مست بود با خودرو شخصی اش وارد باغ همسایه شد و این تصادف شدید منجر شد که وی دو دندان جلویی اش را از دست بدهد.
 

او دردادگاه تاکید فراوانی داشته است که قاضی وی را “دوشیزه” خطاب کند و این مسئله در حالی که همه میدانند او از سال 1987 تا حدود دو سال پیش با ” دنی میندل” زندگی میکرده است قدری عجیب به نظر میرسید.او در دهه 80 میلادی با حضور در تیزرهای تبلیغاتی شهرت فراوانی بدست آورد اما علیرغم این شهرت جهانی زندگی موفقی نداشت و بخش اعظم زندگی وی در اعتیاد به کوکائین و الکل گذشت و سالها طول کشید تا او توانست بر اعتیادش غلبه کند.
 
 

او در مصاحبه اش اعلام کرده بود برای عدم برخورد با یک گوزن که در خیابان قدم میزد ناچارا مسیرش را به سمت باغ تغییر داده است اما به گفته پلیس در نمونه خون او میزان قابل توجهی الکل به دست آمد که نشان میداد او در حالت غیر طبیی و مست بوده است.همسایه 65 ساله این خانم که باغش در این تصادف خسارت 20 هزار پوندی دیده است.
 
میگوید ساعت 4 صبح با صدای وحشتناکی از خواب پریدم بعد از دیدن خرابی ها و اینکه راننده در صحنه نبود با پلیس تماس گرفتیم وقتی پلیس به محل حادثه آمد سگها توانستند این خانم را که بیهوش بود و چند متر آنطرفتر از محل حادثه افتاده بود پیدا کنند.دادگاه این زن را به پرداخت جریمه نقدی ، جبران خسارات و18 ماه ممنوعیت از رانندگی محکوم کرد.