پارس ناز پورتال

لیدی گاگا لباس های مایکل جکسون را 240 هزار دلار خرید

لیدی گاگا لباس های مایکل جکسون را 240 هزار دلار خرید
 این خواننده 26 ساله که محبوبیت زیادی ندارد عنوان کرد موفق شده است 55 مورد از آیتم هایی که در این حراجی وجود داشت را خریداری کند. او میگوید قصد دارد از این مجموعه به خوبی نگهداری کند و به این طریق به روح و عشق مایکل جکسون و طرفداران میلیونی اش در سراسر دنیا ادای احترام کند.به گزارش پارس ناز لباسها و اشیایی متعلق به مایکل جکسون ستاره پاپ و اسطوره ای دنیای موسیقی غرب در یک حراجی به فروش رسید.
 
 
این اشیا و لباسها که هزاران دلار ارزش مادی دارد خواهان زیادی در سراسر دنیا داشت که لیدی گاگا نیز در میان آنها قرار دارد.بنابرگزارشات ژاکت معروف مایکل جکسون که در آخرین اجرایش به تن داشت به قیمت 240 هزار دلار در این  حراجی به فروش رسیده و دو دستکش که با دانه های کریستال پوشانده شده است نیز هرکدام به قیمت 100 هزار دلار به فروش رسید.
 

این حراجی برای دو تن از کلکسیون داران که از قدیمی ترین جمع آوری کنندگان لباسهای مایکل بودند 5 میلیون دلار سود به همراه داشت.لیدی گاگا اخیرا در یک تور کاری به سر میبرد و افریقا سفر کرده است.او تصویری از خودش در طبیعت افریقا برای هوادارانش در اینترنت قرار داد و تاکید میکند روسری که در تصویر مشاهده میشود هدیه "پرنسس موناکو" به اوست.