پارس ناز پورتال

جزئیات جدید از اتومبیل زیبای سوپر اسپرت آئودی (عکس)

جزئیات جدید از اتومبیل زیبای سوپر اسپرت آئودی (عکس)
همانطور که در خبرهای گذشته آورده بودیم ، ارباب حلقه ها قصد دارد تا سوپراسپرتی جدید به سبد محصولاتش اضافه کند ، خودرویی که نسخه ای خیابانی از برنده مسابقات LMP1 است .به گزارش پارس ناز و حالا پس از گذشت چند روز از این خبر ، جزئیاتی از این خودرو در سایت های مختلف منتشر شده که توجه شما را به آن ها جلب می کنیم .
 

موتور دیزلی – الکتریکی سوپراسپرت جدید آئودی نزدیک به 700 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور تولید خواهد کرد . این پیشرانه از یک موتور V6 مجهز به توربوی دوقلو با قدرت 550 اسب بخار و یک جفت موتور الکتریکی که هرکدام 75 اسب بخار قدرت دارند ، تشکیل شده است . لازم به ذکر است که قدرت موتورهای الکتریکی به چرخ های جلو منتقل می شود .
 

اما در مورد ظاهر خودرو هنوز هم شک و تردید هایی وجود دارد اما به آنچه که در تصاویر می بینید  شبیه خواهد بود . از مواردی که انتظار می رود تا آئودی در ظاهر این خودرو به کارببندد می توان به یک tailfin  فول سایز که از خودروی مسابقه ای R10 الهام گرفته شده اشاره کرد ، تا در ترکیب با جلو پنجره یک پارچه نمای جلوی خودرو را شکل دهد . همچنین با توجه به تصاویر شاهد استفاده از چراغ های LED و یک  tail spoiler در نمای جلو نیز هستیم . علاوه براین انتظار می رود که از درهای گالوینگی در این مدل استفاده شود .
 
 
سیستم آیرودینامیکی مورد استفاده از نقاط قوت محصول جدید آئودی خواهد بود که با ایجاد نیروی رو به پایین اضافی در سرعت های بالا سبب چسبندگی بیش تر خواهد شد .در کابین نیز استفاده از پنل مشکی رنگ میانی به جای گیج های متداول ، صندلی های برگرفته شده از مسابقات برای مهار سرنشین ها و همچنین به کار گرفتن دوربین های متعدد محتمل است .بنابر پیش بینی ها اولین نمایش رسمی این خودرو در همایش  Pebble Beach در سال 2015 خواهد بود و تنها 100 تا 250 دستگاه از آن تولید خواهد شد .