پارس ناز پورتال

اخراج دستیار خانم به جرم جذابیت بیش از حد (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
اخراج دستیار خانم به جرم جذابیت بیش از حد (عکس)
یک دندانپزشک اهل آیوا به صورت قانونی دستیار چندین ساله خود را اخراج کرد چرا که او و همسرش این زن را تهدیدی بر زندگی زناشویی خود می دانستند و دیوان عالی ایالت آیوا نیز رای اخراج این خانم را صادر کرد.به گزارش پارس ناز طبق رای این دادگاه مدیران می توانند کارمندانی که به نظرشان جذابیت مقاومت ناپذیر دارند را با وجود عدم رفتار نامناسب و یا کاراشتباه اخراج کنند.دستیار این دندانپزشک به نام ملیسا نلسون که خودش متاهل و صاحب فرزند است این تصمیم دادگاه را بسیار غیرمنصفانه می داند.
 

بر طبق گفته قاضی این رای اگرچه غیرمنصفانه است ولی غیر قانونی نیست چرا که به دلیل تبعیض جنسیتی صادر نشده و این مورد دعوی در این ناحیه بی سابقه بوده است و برای حفظ ارزش های خانواده رای به اخراج خانم نلسون داده اند.نلسون نیز مصرانه می گوید که وی از نظر عاطفی هیچ علاقه ای به آقای نایت (دندانپزشک ) 53 ساله ندارد و از زندگی خودش راضی است و با وجود 21 سال اختلاف سن با پزشک همیشه به دید یک پدر به او نگاه کرده است.

 خانم نلسون 32 ساله که به مدت 10 سال با او کار کرده ، اکنون در آخرین ماه های استخدامش آقای نایت به او می گوید که لباس هایش تنگ و نامناسب است ، ولی از سوی دیگر خانم دستیار می گوید که لباس های وی بسیار معمولی و مانند هر پرستار دیگری است.

 
 
آقای نایت و خانم نلسون که هر دو متاهل و صاحب فرزند هستند با یکدیگر پیامک رد و بدل می کردند که بیشتر آنها در مورد موضوعات شخصی مانند خانواده شان از جمله همسر آقای نایت بود، همسر نایت که خودش در دندانپزشکی کار می کند متوجه پیامک ها می شود و تقاضای اخراج نلسون را می کند. آقای نایت نیز با پیشوای روحانی خود مشورت کرده و اخراج نلسون را صحیح می داند.نلسون بعد از اخراج از شغل دندانپزشکی پیشخدمت رستوران شده و از آینده کاری خود نامطمئن است.
 
 
 
پرشین وی