پارس ناز پورتال

عشق واقعی این پیرمرد 77 ساله به همسرش (عکس)

عشق واقعی این پیرمرد 77 ساله به همسرش (عکس)
 
یک پیرمرد 77 ساله امریکایی با شیوه ای عجیب به دنبال یافتن یک کلیه برای همسر بیمارش است.به گزارش پارس ناز  او اینگونه عشق و وفاداری خود به همسرش را بعد از 57 سال زندگی مشترک نشان داده است.همسر این مرد به صورت مادرزادی با یک کلیه متولد شده است و حالا بعد از گذشت سالها در اثر بیماری تنها کلیه اش را از دست داده و نیاز به پیوند کلیه دارد.
 
این مرد 77 ساله به قدری عاشق همسرش است که نتوانست صبر کند تا کلیه ای جهت پیوند پیدا شود او با نوشته ای در این زمینه بر گردنش در خیابانهای شهر به راه افتاده است و از هر عابر رهگذری درخواست اهدای کلیه می نماید تا بلکه بتواند هرچه سریعتر همسرش را درمان کند.او به خبرنگاران که مشتاقانه برای تهیه گزارش سراغش رفته اند گفته است: او قلب من است و در حال حاضر نام وی در فهرست انتظار پیوند عضو قرار دارد اما شاید تا سه سال دیگر این انتظار به طول انجامد و من دیگر طاقت درد کشیدن او را ندارم.
 
 
به هر جایی که ممکن بود سر زدم و نهایتا تصمیم گرفتم از هر کسی که دیدم تقاضای کمک کنم. برایم مهم نیست مردم چه فکری در مورد من میکنند ، من برای عشق زندگی ام به دنبال یک کلیه هستم.نکته جالب اینجاست که تا کنون ده ها نفر برای اهدای کلیه به همسر او تماس گرفته اند اما متاسفانه تا کنون هیچکدام شرایط اهدا نداشته اند.