پارس ناز پورتال

اقدام خطرناک این خانم ماجراجو میان دو صخره (عکس)

اقدام خطرناک این خانم ماجراجو میان دو صخره (عکس)
یک زن ماجراجوی امریکایی در اقدامی نفس گیر و خطرناک بدون هیچ پوشش محافظتی روی طناب معلق میان دو صخره راه میرود.به گزارش پارس ناز "هایلی اشبورن" 24 ساله در سواحل تایلند دست به انجام کار خطرناکی زد که از او یک سوژه ای رسانه ای ساخته است. این زن که اهل سانفرانسیسکو امریکاست بعد از 2 روز جستجو با قایق برای یافتن یک موقعیت منحصر به فرد بدون هیچ پوشش محافظتی و حتی بدون اینکه لباسی بر تن داشته باشد فاصله 80 فوتی بین دو صخره بزرگ را روی طناب راه رفت.
 
 
او حتی از چوب مخصوص برقراری تعادل نیز استفاده نمیکند.او میگوید اکثر صخره نوردان به دنبال صخره هایی کلاسیک هستند اما با اندکی قایق سواری در سواحل این منطقه میتوان به صخره هایی رسید که تا کنون کسی از آنها بالا نرفته است و همین هیجان و زیبایی کار را دوچندان میکند.او میگوید باید مناطقی انتخاب شود که پای صخره آب به اندازه کافی عمیق باشد تا درصورت سقوط صدمه ای به بدن وارد نشود.
 
او معتقد است این کار بسیار دقیق و نفس گیر است اما با این وجود او از انجام آن واقعا لذت میبرد . وی اضافه میکند بدون استفاده از ابزارهای محافظتی احساس آزادی عمل بیشتری میکند  و مطمئن است کارش را درست انجام میدهد  و سعی دارد با دقت عمل بیشتر و تمرکز احتمال اشتباه را به صفر برساند.