پارس ناز پورتال

ماجرای این زن روسی که 2 بار مرده بود و زنده شد (عکس)

ماجرای این زن روسی که 2 بار مرده بود و زنده شد (عکس)
ن روسی 61 ساله که از مشکلات قلبی رنج میبرد تا کنون دوبار توسط پزشکان مرده اعلام شده  و بعد از چند روز زنده شده است.او این اواخر دقایقی قبل از کالبد شکافی و سه روز بعد از اینکه در سردخانه مانده بود به زندگی بازگشت.به گزارش پارس ناز هاردی ایوامیلا مدت سه روز در سردخانه مانده بود و خانواده اش با غم و اندوه در حال سوگواری بودند.
 
 
عادت بازگشت به زندگی توسط این زن خانواده اش را امیدوار کرده است اما پزشکان از این جریان به شدت شگفت زده هستند.او یکبار در نوامبر سال گذشته و بار دیگر در اکتبر امسال مرده و زنده شده است. وقتی او در بیمارستان بستری بود پزشکان به دختر 29 ساله اش اعلام کردند وی مرده است. این دختر هم شروع به مهیا کردن مراسم سوگواری برای مادرش کرد و به اقوام و آشنایان خبر داد.
 
او در مدت دو روز مبلغ 60 هزار روبل خرج خرید گل و حفر قبر و تابوت کرد اما روزی که برای تحویل گرفتن جنازه مادرش رفت مسئولان بیمارستان متوجه شدند او کالبد شکافی نشده و دستور این کار را صادر کردند اما درست قبل از اینکه پزشکان تیغ به دست سراغ او بروند وی به هوش آمد و این در حالی بود که سه روز در سردخانه مانده بود.او از اینکه در این مدت چه اتفاقاتی رخ داده است و چگونه به زندگی بازگشته است هیچ چیز به خاطر ندارد.