پارس ناز پورتال

درباره زندگی نیکول شرزینگر خواننده مشهور (عکس)

درباره زندگی نیکول شرزینگر خواننده مشهور (عکس)
 
نیکول پریسکویا الیکولانی ولیانته شرزینگر (به انگلیسی: Nicole Prescovia Elikolani Valiente Scherzinger)‏ همچنین معروف به نیکول کیا، (زاده ۲۹ ژوئیه۱۹۷۸) یکی از خوانندگان موسیقی پاپ، شاعر، رقصنده و مدل آمریکایی است.بیشتر شهرت او بخاطر آواز خوانی در گروه پوسی کت دالز حاصل شده‌است. همچنین نام خانوادگی شرزینگر را از ناپدری‌اش پذیرفته‌است. در دسامبر ۲۰۱۰ شرزینگر از گروه پوسی کت دالز جدا شد و اولین آلبوم استودیویی خود به نامعشق کشنده را منتشر کرد. همچنین او برندهٔ دهمین فصل Dancing with the Stars در اوایل سال ۲۰۱۰ می‌باشد.

زندگی‌ نامه

شرزینگر در شهر هانولولوی هاوایی آمریکا از پدری فیلیپینی و مادری دو رگه روسی-هاوایی متولد شد. مادرش «رزمری» در زمان تولد نیکول هجده سال سن داشت و در محله‌ای فقیرنشین زندگی می‌کرد.به گزارش پارس ناز والدین نیکول زمانی که او هنوز نوزاد بود از یکدیگر جدا شدند. خانواده مادری او، زمانی که نیکول شش سال سن داشت، به همراه خواهرش Ke’ala و پدرخوانده آلمانی – آمریکایی‌اش به لویویل (Louisville) در ایالت کنتاکی آمریکا نقل مکان کردند. به گفته خودش او به صورت کاتولیکی محافظه‌کار تربیت شده‌است، اگرچه که امروز دیگر کاتولیک نیست. او ابتدا در سن نوجوانی به مدرسه راهنمایی «Meyzeek Middle School» رفت.

 
 
او بیان می‌کند که در دوران بزرگ شدنش پول زیادی نداشته و از مادرش به خاطر تمام پشتیبانی که از او کرده تا به جایی برسد که امروز هست، متشکر است. او اجرا را با شرکت در مدرسه «Youth Performing Arts» در دبیرستان «DuPont Manual High School» و اجرا کردن با «Actors Theatre of Louisville» آغاز نمود. این همزمان با آشنا شدنش با دوست قدیمی و بازیگرش «Liz Davito» بود. در سال ۱۹۹۶ شرزینگر به عنوان یک نوجوان، موفق شد اولین نایب قهرمان در مسابقه کلاسیک استعداد کوکاکولا در نمایشگاه ایالتی کنتاکی باشد.