پارس ناز پورتال

اختلافات جنجالی مدل معروف ایتالیایی با نامزد فوتبالیستش!

مجموعه : مجله خبری روز
اختلافات جنجالی مدل معروف ایتالیایی با نامزد فوتبالیستش!
تلاشهای بی ثمر نامزد سابق یک فوتبالیست معروف برای علاقه مند کردن وی به دخترش باعث جنجال رسانه ای و عصبانیت این فوتبالیست شده است.به گزارش پارس ناز ماریو بالوتلی بازیکن سرشناس ایتالیایی خشمگین از اتهامات نامزد سابقش وکلایی استخدام کرد تا از او شکایت کنند. رافائلا فیکو مدل 24 ساله و مشهور ایتالیایی اخیرا نام " ماجراهای یک ستاره"را به خود اختصاص داده است. او در تلاش است که نامزد سابقش را متقاعد کند تا دخترش را بپذیرد.
 
 
آنها بعد از رابطه ای یک ساله از هم جدا شدند و رافائلا دختری به دنیا آورده است که مدعی شد متعلق به این فوتبالیست ملی پوش است. او بارها وی را متهم به بی مسئولیتی و بی مهری نسبت به دخترش کرده است و همین مسئله باعث عصبانیت این فوتبالیست 22 ساله شده است بالوتلی به مصاحبه اخیر نامزد سابقش با یک مجله که او را در آن مصاحبه بی مسئولیت خوانده بود  و مدعی شده بود وی به او و دخترش هیچ علاقه ای ندارد واکنش نشان داد و اعلام کرد از او  به دادگاه شکایت خواهد کرد.
 

وی در مصاحبه اش گفته است: هرچیزی حدی دارد و من واقعا دیگر صبر ندارم که غرورم به عنوان یک مرد توسط این زن زیر سوال برود و متهم به بی اخلاقی شوم و مورد تهاجم حرفهایی قرار گیرم که هیچ صحتی ندارد .من او را مجبور خواهم کرد که غرامت همه اتهاماتش را پرداخت کند.این زن که گفته میشود سابقا با "کریستیانو رونالدو" نیز رابطه داشته است پیشینه خوبی ندارد و به زودی در دادگاه از خود دفاع خواهد کرد.