پارس ناز پورتال

درباره زندگی کیم کارداشیان بازیگر معروف هالیوود (عکس)

درباره زندگی کیم کارداشیان بازیگر معروف هالیوود (عکس)
 

کیمبرلی نوئل کارداشیان (به انگلیسی: Kimberly Noel Kardashian)‏ ,  (زادهٔ ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰ در آمریکا)، شخصیت تلویزیونی، مدل، بازیگر، بازرگان و شخصیت مطرح دنیای رسانه و سرگرمی اهل آمریکا می‌باشد. او به خاطر درخشش در مجموعهٔ واقع نمای همراه با کارداشیان‌ ها که از شبکه ای!پخش می‌شود و آن را با خانواده‌اش اجرا می‌کند؛ مشهور شد. کیم پیش از پیشرفت در شغلش به عنوان ستاره برنامه‌های واقع نما به خاطر ظهور در یک ویدئوی سکسبر سر زبان‌ها افتاد. او بعدها در دادگاه ۵ میلیون دلار غرامت دریافت کرد. او در چندین خط تولید پوشاک و عطر فعالیت دارد. در سال ۲۰۱۰ (۱۳۸۹) کیم با ۶ میلیون دلار درامد پر درامدترین ستارهٔ برنامه‌های واقع نما شد.

دوران اولیه زندگی

کارداشیان زادهٔ لس آنجلس کالیفرنیا، دختر رابرت کارداشیان، وکیل مدافع و کریس جنر است. پدر کیم از سومین نسل ارمنی‌های آمریکایی و مادرش از تبار هلندی و اسکاتلندی است.به گزارش پارس ناز پدرش بیشتر شهرتش را بخاطر وکیل مدافع شدن اونتال جیمز در طی یک ماجرای قتل بدست آورد، او در ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۳ در گذشت.مادر او در تاریخ ۱۹۸۹ از رابرت طلاق گرفت و در سال ۱۹۹۱ با بروس جنر ازدواج کرد.

 
درباره زندگی کیم کارداشیان بازیگر معروف هالیوود (عکس)
 

کیم کارداشیان دو خواهر به نام‌های کرتنی کارداشیان و کولی کارداشیان و یک برادر به نام رابرت کارداشیان دارد همچنین او صاحب دو برادر ناتنی به نام‌های برتون و برندون جنر و برودی جنر (که مجری تلویزیون نیز می‌باشد) است، کیم کارداشیان سه خواهر نانتی به اسم‌های کیسی، کندل و کیلی جنر هم دارد.همچنین اونتال جیمزپدرخوانده او می‌باشد.او در دبیرستان مریمونت تحصیل می‌کرده‌است.

دوران حرفه‌ای

برنامه‌های تلویزیونی واقع نمای نخستین ایفای نقش او مربوط به مجموعه‌های تلویزیونی دگر سوی شکست در اکتبر ۲۰۰۷ (مهر ماه ۱۳۸۶) بود. در ادامه او در مجموعه تلویزیونی همراه با کارداشیان‌ها در شبکه ای همراه با دو خواهر، مادر، برادر، و خواهر و پدر ناتنی اش درخشید. این مجموعهٔ تلویزیونی تا اکتبر ۲۰۱۱ (مهر ماه ۱۳۹۰) ۶۹ قسمت در ۶ فصل داشته‌است و فصل هفتم آن برای مه ۲۰۱۲ (اردیبهشت ۱۳۹۱) برنامه ریزی شده‌است.

 
درباره زندگی کیم کارداشیان بازیگر معروف هالیوود (عکس)

کارداشیان در سال ۲۰۰۸ (۱۳۸۷) در فیلم فیلم فاجعه درخشید.او همچنین در فصل چهارم سریال چگونگی آشنایی من با مادرتان و با همراه خواهرانش، کولی و کورتنی در فصل سوم سریال ۹۰۲۱۰ هم بازی کرده‌است.کارداشیان مجری مهمان رقابت‌های رسلمانیا ۲۴ بود و به عنوان داور میهمان در دور سیزدهم نمایش تلویزیونی مدل برتر بعدی آمریکا حضور داشته‌است.و در ۱۶ دسامبر ۲۰۰۹ (۲۵ آذر ۱۳۸۸) به همراه ونسا مینیلو به عنوان بازیگر مهمان در مجموعه تلویزیونی تحقیقات صحنه جرم:نیویورک حضور یافت.کارداشیان در سال ۲۰۰۹ (۱۳۸۸) در فیلم هرزه نگاری طنز عمیق در دره حضور یافت.او یکی از ۱۳ شرکت کنندهٔ فصل هفتم نمایش تلویزیونی رقص با ستارگان بود. که با مارک بالاس هم رقص بود. در نهایت در مکان یازدهم قرار گرفت.


رسوایی انتشار فیلم خصوصی

در سال ۲۰۰۷ یک ویدئوی خصوصی خانگی که کیم کارداشیان با دوست پسر آن زمانش، ری جی، خواننده آر اند بی، ساخته بود فاش شد. کارداشیان اقدامات قانونی علیه ویواید اینترتیمنت برای حق مالکیت نوار را دنبال کرد. کارداشیان آخر در ازای ۵ میلیون دلار امریکا از پیگیری دست کشید و با ویواید اینترتیمنت تسویه حساب کرد.کارداشیان در سال ۲۰۰۹ (۱۳۸۸) در فیلم هرزه نگاری طنز عمیق در دره حضور یافت.