پارس ناز پورتال

یابنده حلقه الماس به جای مژدگانی دستگیر شد (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
یابنده حلقه الماس به جای مژدگانی دستگیر شد (عکس)
شکایت یابنده حلقه جواهر 30 هزار پوندی از مالک آن به دلیل نپرداختن مژدگانی زنی که حلقه ای 30 هزار دلاری در سالن سلاریوم یافته و از بازگرداندن آن تا اعلام مژدگانی خودداری کرده بود از صاحب آن به خاطر نپرداختن مژدگانی شکایت کرد.به گزارش پارس ناز خانم "بونی لند" از مالک حلقه "ملی پوکک" به خاطر نپرداختن مژدگانی 3هزار دلاری به دادگاه شکایت کرد اما خود بازداشت شده و به جرم سرقت حلقه به پرداخت جریمه محکوم شد.
 

او به خاطر نقض قرارداد، اتهام بی مورد و خسارات وارده به دادگاه شکایت کرده و غرامت 665 دلاری درخواست کرد.او تأکید می کند که قصد بازگرداندن حلقه الماس دو قیراطی که با 27 الماس سفید تزئین شده و برداشته است را داشته اسا اما همیشه اهمال می کرد.
مالک حلقه زمانی که متوجه شد حلقه اش نیست گزارش سرقت را به پلیس اعلام کرد. پلیس با همه کارکنان و مشتریان حاضر در سالن گفتگو کرد اما یابنده­ی حلقه، آنجا را ترک کرده بود و کسی آدرس جدید او را نداشت.
 
او می گوید مدتها آنرا در دستمال کاغذی پیچیده و در کیفش گذاشته بود، اما نمی­دانست چگونه آنرا به صاحبش بازگرداند، تا اینکه به همان سالن رفت و آگهی 3 هزار دلاری پاداش یابنده را دید.او با شماره تماس گرفت و قرار ملاقات گذاشت اما در روز ملاقات توسط پلیس دستگیر شده و مجرم شناخته شد. پلیس می گوید او موظف بود که پیدا شدن حلقه را به کارمندان سالن اطلاع دهد.
 
 
پرداد