پارس ناز پورتال

حمله کیف قاپهای فرانسوی به یک مدل مشهور آمریکایی!!

مجموعه : مجله خبری روز
حمله کیف قاپهای فرانسوی به یک مدل مشهور آمریکایی!!
 
نائومی کمبل مدل معروف و سیاه پوست امریکایی اخیرا سفری به فرانسه داشته است.طبق گزارشات هنگامیکه او در لیموزین نشسته و قصد خروج از هتلش را داشت سارقان به قصد ربودن کیف دستی اش به او حمله کردند.به گزارش پارس ناز او هنگامی متوجه جریان شد که دو مرد موتور سوار به سمت خودرویی که او در آن سوار بود آمدند تا کیف این مدل 24 ساله را سرقت کنند.
 
 
این اتفاق در پاریس رخ داد و باعث شد این مدل معروف از خودرو به بیرون پرتاب شود و از ناحیه پا دچار آسیب گردد.بنابر گزارش رسانه ها زمانیکه پلیس به محل حادثه رسید این خانم با ارسالش به بیمارستان جهت مداوا مخالفت کرد اما بعد از آن در حالی شکار عکسان خبری شد که روی یک ویلچیر نشسته و راهی یک بیمارستان خصوصی بود.

او برای دیدن معشوق 42 ساله و فوق العاده ثروتمندش به این کشور سفر کرده بود و بعد  از این حادثه توسط یکی از معروف ترین پزشکان فیزیوتراپ دنیا تحت مداوا قرار گرفته و با جت اختصاصی نامزد ثروتمندش راهی امریکا شد.
به گفته پلیس این خانم بسیار ترسیده بود و نگران حمله دوباره دزدان بود.او اولین بار نیست که دچار چنین حادثه ای میشود . شیوه زندگی او و استفاده از امکانات لوکس و گرانقیمت باعث میشود تا دزدان همواره برای این زن جوان مشکل تراشی کنند.