پارس ناز پورتال

ماجرای دردناک خواهران ربوده شده پس از سالها تن فروشی!

مجموعه : مجله خبری روز
ماجرای دردناک خواهران ربوده شده پس از سالها تن فروشی!
ماجرای عجیب و دردناک دو خواهر ربوده شده که بعد از سالها تن فروشی اجباری به خانه بازگشتند.این دو خواهر "پیپر" و "رونی" نام دارند و در سن 3 و 5 سالگی توسط پرستار خانوادگی شان ربوده شدند.به گزارش پارس ناز این زن ، دو خواهر را با خود به شهرهای مختلف امریکا برده و به تن فروشی و فحشا مجبور میکرد. آنها بخش اعظم عمر خود را در کنار خیابان و خانه های فساد و یا متل های بسیار ارزان قیمت و کثیف گذرانده اند و شاهد مصرف مواد، تجاوز و قتل های فراوان بوده اند.
 
 
زن رباینده هنگام مرگ هویت واقعی آنان را فاش کرد و این دو در صدد یافتن والدین اصلی خود بر آمدند.آنها برای یافتن خانواده به یک برنامه زنده تلویزیونی رفته و داستان زندگی خود را آنگونه زن رباینده برایشان نقل کرده بود بازگو کردند و به این ترتیب مادر اصلی خود را پیدا کردند وتوانستند بعد از 40 سال در کنار خانواده پدری خود قرارگیرند.آنها اکنون 43 و 45 ساله هستند و هرکدام یک فرزند دارند. پدر آنها در سال 1978 در گذشته است و مادرشان بعد از دیدار آنها در سال 2011 از خانواده پدری شان خواست تا به دیدن آنها بیایند.
 

افراد خانواده که از پیدا شدن آنها بسیار خوشحال بودند از شهرهای مختلف امریکا دور هم جمع شدند. مادر آنها میگویند: آن زمان من کارمند بودم و برای نگهداری از بچه ها ناچار به استفاده از پرستار شدم . چند وقت بعد از استخدام این زن او بچه ها را ربوده و متواری شد و ما هرگز نتوانستیم اثری از آنها بیابیم.او به بچه ها و دیگران گفته بود که مادر بزرگ آنان است و به این ترتیب زندگی این دو زن را برای همیشه تغییر داد.