پارس ناز پورتال

عکس های عجیب این دختر 20 ساله با اندامی کودکانه

عکس های عجیب این دختر 20 ساله با اندامی کودکانه
این دختر 20 ساله که "بروک" نام دارد از نظر جسمی و روانی همچنان شبیه یک کودک نوپا باقی مانده است.به گزارش پارس ناز پزشکان میگویند این بیماری عحیب و نادری است که هیچ نام شناخته شده ای ندارد و به سندرم ایکس مشهور است. آنها احتمال میدهند علت این بیماری ممکن است یک جهش ژنتیکی باشد.اگر چه حدود 20 سال از تولد "بروک" میگذرد اما او از نظر جسمی و روانی در حد یک کودک 9 ماهه تا 1 ساله باقی مانده است و هنوز قادر به راه رفتن نیست و دندانهای شیری اش را دارد.

پدر او میگوید تا حدود 4 سالگی اش او تقریبا رشد خوبی داشت اما رشد او بعد از آن کاملا متوقف شد. او بارها توسط پزشکان  و متخصصان مختلف مورد آزمایش قرار گرفته اما هنوز بیماری او ناشناخته  باقی مانده است. او 15 سال است در یک سایز مشخص باقی مانده و نیازمند نگهداری 24 ساعته پدر و مادرش است.
عکس های عجیب این دختر 20 ساله با اندامی کودکانه

دانشمندان علت این امر را یک جهش ژنتیکی میدانند که در روند رشد او تاثیر گذار بوده است. او تا کنون مورد 7 عمل جراحی قرار گرفته است و در یکی از این جراحی ها در سن 4 سالگی به مدت 14 روز در کما بود.مادر او میگوید : "بروک" را همانگونه که هست دوست دارم و زمانیکه کسی در مورد او سوال میکند و سنش را میپرسد من واقعیت را نمیگویم.