پارس ناز پورتال

بازیگران معروفی که از زیبایی خود متنفرند ( عکس)

مجموعه : اخبار سینما
بازیگران معروفی که از زیبایی خود متنفرند ( عکس)
سلبریتی ها ممکن است ثروتمند، مشهور و یا زیادی زیبا باشند ستارگانی از جمله امی راسم و یا جسیکا بل از زیبایی خود اندوهگین هستند.

امی راسم : برای بازی در نقش سریال بی شرم با حداقل گریم و آرایش ظاهر می شد تا نقش فیونا گالاگر ، دختر 20 ساله ای که خرج پنج خواهر و برادرهای کوچکش را در می آورد بازی کند . به گزارش پارس ناز ولی این بازیگر 26 ساله توانسته است به اجبار تهیه کنندگان را راضی کند تا او را ببینند چرا که در ابتدا به خاطر زیبایی اش حتی صدای او را نیز نمی خواستند بشنوند ، چرا که برای نقش مناسب نمی دیدند.


جسیکا بل : قبل از آنکه خانم تیمبرلیک شود به خاطر زیبایی اش راحت در نقش های فیلم برنده می شد و فقط تهیه کنندگان با درنظر گرفتن ظاهر او اقدام به استخدام او می کردند. او در مجله ای در سال 2009 گفت که این در حقیقت برای وی مشکل ساز شده است.این بازیگر 30 ساله گفت من تنها یک فرصت می خواستم. اگر از صدای من خوشتان نمی آید ، استخدامم نکنید. و اگر حتی نمی خواهید مرا ببینید واقعا ناراحت کننده است چرا که حتی اصلا مرا نخواهید شناخت.

 چارلیز ترون :
زمان سختی را داشت تا از شغل مدلینگ به بازیگری بیاید. چرا که برای فیلمی که می خواست بازی کند کارگردان به او گفت مشکل این است که شما زیادی برای این نقش زیبا هستید.به گزارش پارس ناز بنابراین چارلیز عمدا خود را زشت کرد تا شانس گرفتن نقش را داشته باشد. او استفاده از لوازم آرایش و کانسیلر زیر چشم را قطع کرده و موهایش را شانه نمی زد و هر کاری که به نظرش سودمند می رسید انجام داد تا آنها را برانگیزد وی را برای نقش انتخاب کنند.
 

اونجلین لیلی : اگرچه در نقش بازماندگان هواپیمای سقوط شده در سریال لاست بازی کرده است ولی این بازیگر 33 ساله نیز با جذابیت خود دست به گریبان بوده است. او می گوید:من شب های زیادی را گریه کرده و آرزو می کردم زشت باشم چرا که از نگاه چپ مردان و توهین های آنها و اینکه آنان به جای عقل من به بدنم فکر می کرند ناراحت بودم. او همچنین بعدها گفت که زیبایی حسادت به همراه می آورد و زمانی که وی در دبیرستان مشغول تحصیل بوده همه به دنبال عیب جویی از او بودند.