پارس ناز پورتال

سرانجام ازدواج فیسبوکی این زوج کاملا همنام در آمریکا

سرانجام ازدواج فیسبوکی این زوج کاملا همنام در آمریکا
 
این زوج جوان هردو "کلی هیلدبرنت" نام دارند و سه سال پیش از طریق فیسبوک با هم آشنا شدند و ازدواج کرده اند اما اخیرا خبر جدایی شان همانند ازدواج پر حاشیه ای که داشتند همه جا منتشر شد.به گزارش پارس ناز آقای "هیلدبرنت" علت جدایی شان را تفاوتهای آشتی ناپذیر و عدم تفاهم اعلام کرده است. او اضافه میکند این بهترین تصمیم برای هردوی آنهاست.
 

این زوج جوان امریکایی که از دو ایالت مختلف هستند و در فیس بوک با هم آشنا شده اند آشنایی آنها به سال 2009 باز میگردد وقتی هردوی آنها متوجه شدند که تمام مشخصاتشان در فیس بوک مشابه است تصمیم گرفتند بیشتر باهم آشنا شوند.
بعد از سه هفته صحبت آنلاین و تلفنی آقای کلی برای دیدن خانم همنامش به شهر او سفر کرده و از نزدیک او را دید. وی سه ماه بعد از این خانم 20 ساله خواستگاری کرد و طی یک جشن با شکوه با 100 میهمان آنها راهی زندگی مشترک خود شدند .آن زمان اکثر رسانه های محلی این مراسم را پوشش دادند و آنها به تیتر اول رسانه ها تبدیل شده بودند.
 
 
هیچ کس تصور نمیکرد که این رابطه رومانتیک خیلی زود به سردی گراید و آنها بخواهند از هم جدا شوند. این زوج چندی پیش به صورت کاملا ناگهانی اعلام کردند که قصد دارند از یکدیگر جدا شوند و اکنون خبر جدایی آنها نیز به صورت گسترده ای رسانه ای شده است.آقای کلی در این رابطه گفته است: از اینکه همیشه درگیر رسانه ها باشم خسته شده ام و دوست دارم این بار با کسی ازدواج کنم که بتوانم یک زندگی معمولی را تجربه کنم.