پارس ناز پورتال

اشتباه پلیس آمریکا و تجاوز گروهی به یک دختر جوان (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
اشتباه پلیس آمریکا و تجاوز گروهی به یک دختر جوان (عکس)
دختری که مورد تجاوز یک باند تبهکار قرار گرفت از پلیس غرامت 22.5 میلیون دلاری دریافت کرد.به گزارش پارس ناز دادگاه شهر شیکاگو قبول کرد به زنی که توسط پلیس بازداشت شده و سپس در یک منطقه جرم خیز و پر جنایت رها شد تا مورد تجاوز گروهی یک باند تبهکار قرار گیرد غرامت دریافت کند.هنگام رخ دادن این جنایت در سال 2006 این زن که "کریستینا الیمان" نام دارد 21 ساله بود. این زن که از ناراحتی روانی رنج میبرد و دچار استرس شدید عصبی بود در فرودگاه شیکاگو بعد از یک حمله عصبی و اخلال در پرواز دستگیر شد.
 
 
مادر و پدر وی بیش از 9 بار با پلیس تماس گرفته و هشدار دادند که این دختر از نظر روانی مشکل دارد و باید به آسایشگاه روانی برده شده و مورد آزمایش قرار گیرد اما پلیس به این مسئله توجهی نکرده و بعد از گذشت 29 ساعت از بازداشت او را در یک منطقه جرم خیز رها کرد.در این هنگام این زن از سوی یک باند متجاوز مورد حمله قرار گرفت و بعد از بردن او به یک ساختمان و آزار و اذیتش او را از طبقه هفتم ساختمان به پایین پرتاب کردند که باعث شد وی از نظر مغزی دچار صدمه های جبران ناپذیری شود به طوریکه هنوز بعد از گذشت 6 سال از سانحه وی هنوز تحت مراقبت بوده و بهبود پیدا نکرده است.
 
 
به همین دلیل دادگاه رسیدگی به این پرونده پلیس را به پرداخت 22.5 میلیون دلار به خانواده این زن محکوم کرد.این نخستین بار نیست که پلیس این شهر چنین اشتباهی را مرتکب میشود. چندی پیش نیز یک زن که مدت 26سال از عمرش را به جرم قتل در زندان سپری کرده بود بعد از مشخص شدن بی گناهی اش مبلغ 10.25 میلیون دلار از پلیس غرامت گرفت.