پارس ناز پورتال

دلیل فرار خانم بازیگر همجنس باز ایرانی چه بود؟ (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
دلیل فرار خانم بازیگر همجنس باز ایرانی چه بود؟ (عکس)
مانیا اکبری که از سازندگان فیلم های بی محتوا و سبک در عرصه هنر است، در مصاحبه ها و معرکه گیری بی بی سی فارسی مطالبی را بیان کرد که به لحاظ بی تناسبی و ضد و نقیض گویی، موجب شگفتی مجری فرسوده بی بی سی “عنایت فانی” نیز شد و دائما با چالش های وی مواجه شد. بنابراین گزارش این خانم خود شیفته که علاقه زیادی دارد که خود را حائز معلومات زیادی نشان دهد، در سخنان خود مثال هایی زد که موجب خنده و مضحکه شد. وی جمله ای را به کار برد و ضرب المثلی خود ساخته را ابداع کرد که نشانگر بی سوادی و پرت گویی او بود.
 

مانیا اکبری پیرامون فرارش از ایران و پناه بردن به انگلیس آن است که گندم در شمال ایران برنج می شود و در جنوب ایران می خشکد و من آمده ام غرب که برنج شوم! این در حالی است که ظاهرا خانم پرفسور مانیا، هنوز نمی‌داند که بذر گندم با بذر برنج تفاوت داشته و بذر گندم در هر زمینی کاشته شود گندم شده و حتی اگر در بهترین منطقه آب و هوایی هم این امر رخ دهد هیچگاه بذر گندم به برنج تبدیل نخواهد شد.
 
اکبری که ادعای همجنس گرایی دارد و این رفتار ضد انسانی را در فیلم های سخیف و بی محتوای خود نیز تبلیغ می کند، مدعی شده تا زمانی که نتواند فیلم های خود را در ایران نشان دهد، به کشور باز نخواهد گشت.گفته می شود نامبرده دچار بیماری لاعلاج اچ آی وی (ایدز) شده است.
 
 
 
 منبع : صراط