پارس ناز پورتال

رفتار ناشایست بیمارستان های کاتولیک با زنان قربانی تجاوز

مجموعه : مجله خبری روز
رفتار ناشایست بیمارستان های کاتولیک با زنان قربانی تجاوز
یک بیمارستان کاتولیک متهم شده است که رفتار خوبی با یک زن قربانی تجاوز جنسی که دچار بارداری ناخواسته شده بود نداشته است.به گزارش پارس ناز این زن 25 ساله که در اثر مصرف مواد مخدر در حال طبیعی نبوده است مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و دچار بارداری ناخواسته شده بود. او برای معاینه به این بیمارستان کاتولیک در یکی از شهرهای آلمان مراجعه کرد اماپزشکان برخورد بدی با او داشته و او را از بیمارستان اخراج کردند.
 
 
وی ناچارا به بیمارستان دیگری مراجعه کرد و اکنون پزشک آن بیمارستان در حمایت از این زن از بیمارستان کاتولیک شکایت کرده است.گفته میشود اکثر پزشکان و کارمندان این بیمارستان که تحت انجمن کلیسای کاتولیک فعالیت میکنند به شدت نگران موقعیت شغلی خود میباشند و به همین دلیل از معاینه و رویایی با این زن سر باز زدند. چرا که طبق آ‌ئین مذهبی خود خواهان رویایی با زنانی که دچار بارداری غیر شرعی باشند نیستند.
 
آنها اعلام کردند به خاطر مسائل مذهبی خود هیچگونه بیمارانی که در اثر رابطه های نامشروع دچار بیماری و یا بارداری شده اند نمی پذیرند.یک پزشک خانم به نام " ایرمگارو مایورم" به خاطر این حرکت ناشایست از سوی بیمارستان  ازآنها شکایت کرده و آنها را متهم ساخته است.وکیل این بیمارستان در دادگاه اعلام کرد:طبق قوانین ما اینگونه بیماران را معاینه نمیکنیم آنها میتوانند برای درمان به مراکز دیگری مراجعه کنند.
 
 
پرداد