پارس ناز پورتال

آیا بین جنیفر لوپز و شوهر سابقش خبری است؟! +عکس

مجموعه : اخبار سینما
آیا بین جنیفر لوپز و شوهر سابقش خبری است؟! +عکس
مارک آنتونی ، شوهر سابق جنیفر لوپز، پس از مدت یک سال ارتباط با شانون لیما از او جدا شد. به گزارش پارس ناز این خبر درست بعد از روزی تایید شد که این خواننده با جنیفر لوپز، همسر سابق و مادر دوقلوهایش یک قرار ملاقات مخفیانه داشت.سخنگوی این خواننده به مجله پیپل اعلام کرد:"مارک دیگر با مدل شانون لیما، در ارتباط نیست." و یک منبع خبری دیگر اعلام کرد :"حقیقت این است که آنها لحظات خوبی را باهم سپری کرده اند ولی دیگر این گونه برای آنها نیست و دوستانه از هم جدا شدند.
 

مارک آنتونی 44 ساله قبلا زندگی مشترک هفت ساله ای را با جنیفر لوپز داشته است .جنیفر لوپز نیز اکنون با کسپر اسمارت 25 ساله در ارتباط است و از مارک آنتونی دوقلوهای چهار ساله ای به نام مکس و امی دارد.گزارش شده است که جنیفر لوپز برای دیدن مارک آنتونی به ملاقتش در هتل نیویورک رفته است و حدود دو ساعت نیم با هم صحبت کرده و سعی داشته اند که این ملاقات مخفیانه بماند!
 
جنیفر هنگام خروج از هتل لبخند بزرگی بر لب داشته است و درست روز بعد از این ملاقات در رسانه ها اعلام شد که مارک آنتونی از شانون لیما جدا شده است. مارک و جنیفر در سال 2004 ازدواج کرده و در سال 2008 دوقلوهایشان به دنیا آمد.آنها در سال 2011 جدا شدند و در آوریل 2012 مدارک طلاق خود را تکمیل کردند.آنها همیشه اصرار داشتند که روابط دوستانه خود را برای فرزندانشان حفظ کنند و حتی در بعضی مراسم با هم بر روی صحنه کنسرت ظاهر شدند.