پارس ناز پورتال

حساسیت عجیب و مرگبار این خانم به سبزیجات و میوه!

حساسیت عجیب و مرگبار این خانم به سبزیجات و میوه!
معمولا پزشکان همه را تشویق میکنند که روزانه 5 واحد میوه مصرف کنند اما "شارلوت جفرسون" 25 ساله باید میوه ها و سبزیجات را به دقت انتخاب کند چرا که انتخاب غلط یک میوه ممکن است باعث مرگ او شود.به گزارش پارس ناز این زن که مادر یک فرزند است دچار نوعی حساسیت شدید و کمیاب به میوه ها و سبزیجات است که باعث ایجاد خارش، سوزش در اندامها، هذیان و حتی استفراغ خون شود. این حساسیت که به "سالیسیلات" موجود در میوه ها و سبزی ها واکنش نشان میدهد تا کنون باعث شده است وی بارها راهی بیمارستان شود.
 
 
با خوردن بعضی میوه ها گلوی او به شدت متورم شده و تنفس برای وی سخت میشود . او یک بار با خوردن یک گوجه فرنگی به سردرد شدیدی مبتلا شد که او را راهی بیمارستان کرد و حتی نزدیک بود او به کما برود.این زن 25 ساله میگوید : این خیلی ترسناک است که خوردن یک میوه باعث حساسیت در حد مرگ میشود . من مجبورم رژیم غذایی خاصی را پیروی کنم که بسیار خسته کننده است.

این حساسیت از نوجوانی در او ایجاد شده است و میگوید حتی از زمان کودکی نیز برخی علائم را داشته است . اگرچه هنوز درمانی برای بیماری او پیدا نشده است اما او امیدوار است روزی بتواند مثل همه مردم عادی میوه بخورد.