پارس ناز پورتال

بن افلک بهترین پدر هالیوود انتخاب شد (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
بن افلک بهترین پدر هالیوود انتخاب شد (عکس)
این روزها "بن افلک" مشهور و معروف و نامزد سابق "جنیفر لوپز" هرکجا که پا میگذارد نشانه ای به همراه دارد که باعث شد او بهترین پدر هالیوودی لقب بگیرد.به گزارش پارس ناز او که اخیرا جایزه بهترین کارگردانی اسکار را از آن خود کرد در تازه ترین حضورهایش در مراسم گوناگون دست نوشته های دخترانش "ویولت و سرافینا" روی دستانش را به همراه دارد.
 

اولین بار در مراسم اسکار او در حالی شکار عکاسان شد که دستش را در جیبش رو برده بود اما آثار دست خطی کودکانه روی است او کاملا مشخص بود.این نوشته که به نظر میرسید دست خط دختر بزرگتر او باشد عبارت "من پدر را دوست دارم، موفق باشی" را نشان میداد.به نظر میرسد او ازدواج موفقی داشته است و "جنیفر گارنر" همسرش همیشه همراه اوست و بزرگترین حامی وی و کارهایش شناخته شده است.

او در مصاحبه اش گفته بود دست خط کودکانش را به خاطر خوش شانسی همیشه روی دستانش به همراه دارد.او میگوید : اگرچه نمیدانم واقعا این کار موثر است یا خیر اما حدس میزنم که باید موثر باشد .فکر میکنم در آینده آثار بیشتری از دست خط بچه ها را همراه من خواهید دید. بچه ها مهمترین اعضای زندگی ما هستند و من همسرم طوری برنامه ریزی کرده ایم که همواره یکی از ما در کنار بچه ها باشد.