پارس ناز پورتال

هدیه ارزشمند خواننده معروف آدله به مادرش (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
هدیه ارزشمند خواننده معروف آدله به مادرش (عکس)
 
آدله که خود اخیرا مادر شده است و جایزه بهترین ترانه اسکار را از آن خود کرده برای مادر خود "پنی ادکینز" یک آپارتمان خریداری کرده است.به گزارش پارس ناز گفته میشود مادر او به تنهایی او را بزرگ کرده است و برای رسیدن او به اهدافش سخت تلاش کرده و او را حمایت کرده است. هنگامیکه پدر خانواده آنها را رها کرد او و مادرش در یک آپارتمان کوچک در لندن زندگی میکردند و مادرش برای اینکه بتواند حامی خوبی برای او باشد در دوجای مختلف کار میکرده است.
 
 
بنابرگزارشات این مادر 24 ساله به مادر خود بسیار علاقه مند است و در جبران کارهایی که او برایش انجام داده است یک آپارتمان 600 هزار پوندی برایش خریداری کرده است.آدله که از شهرت و محبوبیت فراوانی نزد مردم انگلستان برخوردار است خود دو خانه بزرگ به ارزش 2.5 و 1.5 میلیون پوند در لندن دارد اما اکنون به همراه همسر امریکایی اش در بورلی هیلز لوس آنجلس در یک منزل اجاره ای زندگی میکند.

او بعد از بدنیا آمدن فرزندش اولین اجرایش را در مراسم اسکار داشت و به خاطر اجرای ترانه روی فیلم "اسکای فال" از سری فیلمهای جیمزباند برنده جایزه اسکار شده است او در گذشته زندگی سختی داشته است و زمانیکه نوجوان بود پدر خانواده او و مادرش را رها کرد و آنها به سختی زندگی میکردند. به همین دلیل علیرغم تلاشهای پدرش او هنوز هم علاقه ای به دیدار وی ندارد.