پارس ناز پورتال

ماجرای جالب جسیکا دختر فیسبوکی (عکس)

ماجرای جالب جسیکا دختر فیسبوکی (عکس)
یک دختر جوان آمریکایی توانست از طریق فیس‌بوک پدر و مادر واقعی خود را پیدا کند.جنسا سیمونس، ۲۱ ساله عکسی از خود در فیس‌بوک منتشر کرد و فقط دو روز پس از آن توانست به مادرش برسد.به گزارش پارس ناز در این عکس، وی کاغذنوشته‌ای با دستخط خودش به دست گرفته که در آن اطلاعات کمی از جمله تاریخ تولد، بیمارستان محل تولد و تاریخ تولد والدینش درج شده است.وی گفته پدر و مادرش به هنگام تولد او ۱۶ ساله بودند و وی را ویتنی (Whitney) نام نهادند.
 

این عکس نظر کاربران فیسبوک را به خود جلب کرد و در مدتی کوتاه ۱۴ هزار لایک به دست آورد و نزدیک به ۱۶۱ هزار بار به اشتراک گذاشته شد.جنسا سیمونس پس از مدتی اعلام کرد که مادر خود را پیدا کرده و اطلاعاتی در خصوص پدرش نیز به دست آورده است.وی در پست جدیدش در فیس‌بوک از کسانی که عکس و ماجرای او را به اشتراک گذاشته‌اند تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود از فیس‌بوک برای کمک به کسانی که در جستجوی پدر و مادر گم شده خود هستند، همچنان استفاده شود.

وی گفت: از شما متشکرم، از شما متشکرم، از شما متشکرم. اگر شما نبودید، من هنوز در حال جستجو بودم.به نظر می‌رسد امروزه با توجه به گسترده شدن چتر شبکه‌های اجتماعی و رسوخ آن به زوایای زندگی انسان‌ها، اهمیت و تاثیرگذاری آن را نمی‌توان دست کم گرفت.