پارس ناز پورتال

این دختر برزیلی بکارت خود را در اینترنت فروخت (عکس)

این دختر برزیلی بکارت خود را در اینترنت فروخت (عکس)

 این دختر برزیلی بکارت خود را در اینترنت فروخت

روند مناقصه را در تصویر دوم میبینیم که در آخر یک مرد ژاپنی با پرداخت 780,000 دلار برنده مناقصه شد. این دختر خانم اولین همخوابی خود را قرار است در پرواز یک هواپیما از استرالیا به آمریکا انجام دهد تا قانون کشوری نقض نشود.

 

از بوسه و بازیهای دیگر خبری نیست. استفاده از کاندوم نیز اجباری است.این دختر برزیلی قصد دارد دوشیزگی خود را به قیمت ساختن یک خانه بزرگ برای فقرا بفروشد.به گزارش پارس ناز او که یک دانش آموز است حاضر شده است در قبال دریافت پولی که قرار است برای ساختن یک خانه بزرگ برای فقرای شهرش خرج کند دوشیزگی اش را به بالاترین پیشنهاد بفروشد.

 

“کاتارینا” 20 ساله قیمت پایه برای این حراجی را 155 هزار دلار مشخص کرده است. او توسط یک گروه فیلمساز استرالیایی برای تهیه مستندی به نام “دوشیزگی” انتخاب شده است. او انتقاداتی که مبنی بر تن فروشی به او وارد کرده اند را رد کرده و میگوید به عشق اعتقاد دارد اما او کاری را انجام میدهد که دنیای او را تغییر خواهد داد.

این دختر برزیلی بکارت خود را در اینترنت فروخت (عکس)

او دانشجوی رشته تربیت بدنی است و میگوید:درحال حاضر به این جریان مثل یک معامله نگاه میکنم که با پول حاصل از آن یک کار مفید انجام خواهد شد.من معتقدم با یک بار انجام این کار تبدیل به یک خود فروش نخواهم شد درست مثل اینکه کسی که یک بار یک عکس فوق العاده میگیرد لزوما عکاس حرفه ای نخواهد شد.

 

او در مصاحبه اش گفته است : این حراجی تنها یک معامله است وگرنه من دختری کاملا احساساتی هستم و به عشق خیلی اعتقاد دارم.این دختر که ریشه ای ایتالیایی دارد دو سال پیش در یک آگهی با این گروه آشنا شد

 

که به دنبال دختر دوشیزه ای بودند که در مستند آنها دوشیزگی اش را به حراج بگذارد و او هم ثبت نام کرد و پذیرفته شد.”کاتارینا” برای این فیلم مبلغ 20 هزار دلار به عنوان دستمزد خواهد گرفت و 90 درصد مبلغ کل حراجی به او تعلق خواهد گرفت.

 

مطالب مرتبط :

اقدام بی شرمانه مادری که بکارت دختر خود را فروخت (عکس)

خانم هنرپیشه بکارتش را در برابر آزادی دختران معاوضه می کند

پرده بکارت با چه چیز هایی پاره می شود؟