پارس ناز پورتال

ماجرای قربانی سوء استفاده جنسی در نظام قضایی انگلیس

مجموعه : مجله خبری روز
ماجرای قربانی سوء استفاده جنسی در نظام قضایی انگلیس
مرگ یک قربانی سوء استفاده جنسی بعد از ناکامی هایش در دادگاههای انگلستان شکست تاریخی نظام قضایی انگلستان بعد از مرگ زنی که مدتها سعی داشت اثبات کند قربانی یک سوء استفاده جنسی واقع شده است تایید شد.به گزارش پارس ناز  به گفته کارشناسان مسائل اجتماعی مرگ این زن تاثیر بسیار زیادی در ارتباط قربانیان سوءاستفاده های جنسی و دادگاهها در آینده خواهد داشت.
 
 
جسد بی جان خانم " فرانسیس برد" بعد از ارائه شواهد در دادگاه برعلیه معلم موسیقی اش که از 14 ساگلی وی را مورد سوء استفاده قرار داده بود در خانه اش پیدا شد.رسانه های منتقد به این اتفاق نوشته اند: نظام کیفری باید در جریان باشد که قربانیان چنین شواهدی به دلیل زخمهای عمیق روحی ناشی از این جریان احتیاج به حمایت متخصصان دارند.
 

پلیس به مدت 2 سال به او پیشنهاد میداد تا اتمام دادگاههایش از مشاوره درمانی کمک نگیرد. آنها معتقدند در صورت مشاوره و کنار آمدن قربانی با اتفاق دیگر وی قادر نخواهد بود هیئت منصفه را هنگام ارائه شواهدش تحت تاثیر قراردهد.همچنین تا مدتها کسی به حرفهای او اعتنایی نمیکرد و او را خیال پرداز و دروغگو خطاب میکردند.
همین مسائل باعث شد این زن بیچاره از نظر روانی تحت فشار قرار داشته باشد . هنوز علت مرگ او مشخص نشده است و پلیس در حال یافتن مدارکی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ وی است.
 
 
پرداد