پارس ناز پورتال

زندگی سیاه روزنامه نگار معتاد و همجنس باز ایرلندی (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
زندگی سیاه روزنامه نگار معتاد و همجنس باز ایرلندی (عکس)
خانم "بلوچی" یکی از معروف ترین روزنامه نگاران ایرلندی است که زندگی شخصی اش دارای حواشی بسیار است. او اخیرا در یک مصاحبه تلویزیونی حاضر شده و صریحا در مورد زندگی شخصی اش صحبت کرد.به گزارش پارس ناز او که اکنون 53 ساله است و برای سومین بار ازدواج کرده است چندان از زندگی اش راضی به نظر نمیرسد. او از ازدواج اول خود صاحب یک پسر است که زمانیکه وی 5 ساله بود او را رها کرد.
 
 
او در این رابطه گفته است من بسیار خودخواه و مغرور بودم که فرزندم را رها کردم. اما از این مسئله پشیمان نیستم. من آن زمان بسیار جوان بودم و عشق ما بسیار کمرنگ شده بود. هیچ پولی نداشتیم و من تصمیم گرفتم آنها را رها کنم و در موقعیت بهتری به زندگی خود بازگردم . اما هرگز این کار را نکردم. من هرگز احساس پشیمانی نمیکنم چرا که دوست ندارم در مورد گذشته ام و کارهایی که انجام داده ام فکر کنم.
 
 
او معتاد به مواد مخدر، الکل و همچنین همجنسگراست. و در این مصاحبه تلویزیونی در این رابطه صریحا صحبت کرده است و این مسئله باعث شد که انتقاد شدیدی از این برنامه  صورت گیرد.یکی از منتقدان میگوید اگرچه لحن صادقانه این خانم قابل تحسین است اما از آنجایی که وی یک شخصیت معروف رسانه ای است دیدگاه مثبت او به مواد مخدر و الکل و فساد تاثیر منفی و مخرب روی مخاطب خواهد داشت.