پارس ناز پورتال

بازگشت دوباره مانکن 80 ساله اسکاتلندی به دنیای مد!

مجموعه : مجله خبری روز
بازگشت دوباره مانکن 80 ساله اسکاتلندی به دنیای مد!
این زن 80 ساله 60 سال بعد از امضای اولین قرارداد با یک کمپانی مد دوباره به صنعت مدلینگ پیوست. به گزارش پارس ناز یک ضرب المثل معروف وجود دارد که میگوید زیبایی هرگز نمی میرد و شاید خانم " ماریون فینلاسیون" مصداق بارز این ضرب المثل باشد.این خانم 80 ساله اسکاتلندی در دهه 40 میلادی برای کمپانی مدلینگ مشغول به کار شد و طرفداران زیادی داشت.
 
 
اما به دلیل علاقه زیادی که به تدریس داشت این حرفه را رها کرد و به معلمی پرداخت. او از سال گذشته بعد از 60 سال دوری از صحنه مد تصمیم گرفت دوباره به عرصه بازگردد و سال بسیار پر مشغله و پرباری را پشت سر گذاشت. او دو پیشنهاد خوب از دو آژانس مدلینگ داشت که با یکی از آنها به تفاهم مرسید. وی که ماه آینده 81 ساله میشود میگوید به عقیده او این بهترین انتخاب ممکن است و مدل بودن کاری است که او از آن واقعا لذت میبرد.
 

وی در این رابطه میگوید:بعد از مرگ همسرم که 54 سال زندگی مشترک را با او تجربه کردم بسیار ناراحت و افسرده بودم و مقابله با این اتفاق برای من واقعا سخت بود، اما تصمیم به بازگشت به صحنه مدلینگ حال مرا دگرگون کرد.او اکنون در کلاسهای یوگا شرکت میکند و قصد دارد همچنان فعال بماند.او اضافه میکند که مدلینگ همواره برای یک فعالیت ویژه محسوب میشود و به همین دلیل تصمیم گرفت دوباره به عرصه مد بازگردد. او معتقد است علاقه مندی به مد و زیبایی برای خانمها مخصوص سن خاصی نیست و هرکس در هر سن و سالی میتواند به علایق خود در این زمینه بپردازد.
 
 
 پرداد