پارس ناز پورتال

نگران شدن مقامات چین از روند افزایش دختران مجرد

مجموعه : مجله خبری روز
نگران شدن مقامات چین از روند افزایش دختران مجرد
 
مشکل ازدواج دختران جوان چینی و نگرانی دولتمردان از افزایش دختران بی شوهر …..مقامات چینی از روند افزایشی دختران مجردی که به نظر میرسد شانسی برای ازدواج در آینده ندارند اظهار نگرانی کردند.به گزارش پارس ناز در حال حاضر پیش بینی میشود عموما دخترانی که به سن 30 سالگی میرسند دیگر شانسی برای ازدواج ندارند و نگرانی بیشتر بر این دلیل است که این شرایط در حال نزدیک شدن به سن 27 سالگی است.

فدراسیون حمایت از جمعیت زنان با انتقاد بر تمرکز رسانه ای روی این موضوع و مقالات بیشماری که پیرامون آن منتشر میشود عنوان کرد این کار تنها نگرانی و استرس را در میان جمعیت زنان گسترش خواهد داد.
در این کشور دختران زیبا نیازی به آموزش و تحصیل برای ازدواج با یک فرد ثروتمند و قدرتمند نخواهند داشت اما پیدا کردن همسر برای دختران با ظاهر متوسط و یا زشت کاری تقریبا غیر ممکن است.
 
دختران تحصیل کرده و شاغل با اعتراض به این مقالات خواستار برخورد مقامات دولتی با نویسندگان این مقالات شده اند و آن را توهین به خود تلقی کرده اند.در حال حاضر سیاست تک فرزندی در چین باعث شده است زنان دست به سقط انتخابی بزنند و این مسئله باعث شده است تعداد پسرهای متولد شده از دختران به مراتب بیشتر باشد.در حال حاضر از میان هر پنج زن جوان بین سن 25 تا 29 سال یک نفر مجرد است.