پارس ناز پورتال

درباره زندگی جولیا رابرتز بازیگر بزرگ جهان (عکس)

درباره زندگی جولیا رابرتز بازیگر بزرگ جهان (عکس)
 
جولیا رابرتز در سمیرنا؛ جورجیا (smyrna,Geargia ) در۲۸اکتبر ۱۹۶۷ به دنیا آمد.به گزارش پارس ناز جولیا در این سرزمین گرم و شرجی تربیت شده او لاغر است و ۵۹ اینچ قد دارد با بدنی ژرف. لاغر مانند نی با ساقهای بلند با موهای مجعد پرپشت. نمی توان گفت که او خیلی زیبا است :چشمان خاکستری و دهان بزرگش به خوبی احساسات را روی صحنه می تواند بیان کند.

مادر جولیا بتی لو ( Bett-lou ) یک هنر پیشه و راز دار ( منشی ) کلیسا است و پدرش والتر به عنوان فروشنده جاروبرقی و نویسنده و هنرپیشه کار می کرد. او یک برادر بزرگتر به نام اریک داشت و یک خواهر بزرگتر به نام Lisa زمانیکه چهار سال داشت والدینش به خاطر مشکلات مالی از یکدیگر جدا شدند مادرش بتی در سمیرنا به همراه دو دخترش باقی ماند در حالیکه والتر به سمت آتلانتا رفت و برادر بزرگتر را هم با خود برد زمانیکه جولیا ۱۰ سال داشت پدرش فوت کرد.

 

جولیا آرزو داشت دامپزشک بشود و علاقه ای هم به بازیگری داشت بعد از فارغ التحصیل شدن از دبیرستان در سمیرنا جولیا به خواهرش و برادرش درنیویورک پیوست تا به مدرسه  تئاتر برود.جولیا تلاش بسیار کرد تا تیترهای روزنامه های پر تیتراژ و صید عکاسان جهان شود ببوسیله اسنادی که از ریزترین جزئیات زندگیش در اختیار آنان قرار می داد.به زودی نشریات پول زیادی برای عکسهایش پرداخت می کردند.او رکرد جهانی ۱۰میلیون دلار را برای فیلم”Mary Reilly”ثبت کرد.(در سال ۱۹۹۶) (به عنوان دستمزد)

در سال ۱۹۹۸ جولیا در نقش یک پیشخدمت پیتزا فروشی در فیلم ”Mystic pizza” (پیتزای اسرار آمیز) بازی کرد. و سپس یک بازی مشترک با لیام نیسون در رضایتمندی (satisfaction) داشت. این بازی برای آنها موفقیت آمیز بود یک سال بعد او در  ”steel magnolias” در برابر نامزدش « دیلان مک درموت » در سال ۱۹۹۰ بازی کرد زمانی که فیلم « زن زیبا » ( pretty women ) روی صحنه آمد او از یک هنرپیشه با استعداد تازه کار به یک سوپر استار تبدیل شد ناگهان همه جولیا را می خواستند نشریات هر روز درباره او می نوشتند سود باجه بلیط ناگهان مانند موشکی به آسمان رفت. همه دنیا از جولیا صحبت می کردند.

 

چند سال گذشته برای جولیا خیلی پر سود بوده است هم از نظر حرفه ای و هم از نظر مالی در روز کریسمس سال ۱۹۹۸ نامادری ( step mom ) روی صحنه رفت و در تابستان سال ۱۹۹۹ او دو بمب بزرگ خارج از تئاتر داشت: notting hill و Runa که دوباره Richard و جولیا، با هم، همبازی شدند برای اولین بار از زمان زن زیبا.سپس جولیا اولین اسکار خود را برای نقش خود در Erin Brocko Vich فیلی که بر اساس یک داستان واقعی بود دریافت کرد. در «مرکزیکی» همراه با برد پیت بازی کرد.
 
که در ماه مارس ( مارچ ) روی پرده سینما رفت و در ماه ژوئن ( جون ) در معشوقه آمریکایی بازی کرد و فقط تا فرصت باقیمانده تا کریسمس در ”Ocean’s Eleven” بازی کرد و این فیلمها را با بازیگرانی چون برد پیت و جورج کلنی این فیلمها را بازی کرد. آن سال می رفت که سال بزرگی برای جولیا باشد جولیا ممکن بود مدتی در هیچ فیلمی دیده نشود اما دوباره قوی تر و بهتر از گذشته ظاهر می شد اما هنوز آخرین کار او را ندیده ایم پس به امید آن روز.