پارس ناز پورتال

تولد کودکی که همزمان سه مادر دارد! (عکس)

تولد کودکی که همزمان سه مادر دارد! (عکس)
زن و شوهر جوانی وقتی فهمیدند هرگز با روشهای طبیعی قادر به بچه دار شدن نیستند تصمیم گرفتند با کمک اعضای خانواده شان از این نعمت الهی بهره مند شوند.به گزارش پارس ناز بنابراین خواهر " کتی" زن جوانی که قادر به بارداری نبود با اهدای تخمک و خواهر شوهرش با اهدای رحم خود به این زوج به تولد فرزند آنها کمک کردند.به این ترتیب فرزند " دیوید" و "کتی" بعد از به دنیا آمدن صاحب 3 مادر شد.
 
 
مادری که از تخمک باور شده او متولد شده ، مادری که 9 ماه او را در رحم خود پرورانده و تغذیه کرده و مادری که قرار است همه عمر نگهدار او باشد.فرزند به دنیا آمده یک دختر زیبا و دوست داشتنی است که برای این خانواده بسیار با ارزش است.کتی 31 ساله در این رابطه میگوید:خواهرهای ما واقعا به من همسرم لطف داشتند و این بهترین هدیه ای بود که من و او از خانواده هایمان گرفتیم. داشتن فرزند آرزوی هردوی ما بود.دیوید 33 ساله میگوید : من هنوز هم باور نمیکنم که ما والدین یک نوزاد هستیم .
 
 
این دختر کوچک فرشته ماست و این خواهران ما بودند که به ما کمک کردند تا رویایمان رنگ واقعیت بگیرد. کتی هنگام نوجوانی متوجه شد که به صورت مادرزادی تخمدان ندارد و هرگز بچه دار نخواهد شد همان زمان خواهرش به او قول داده بود که در حل این مشکل کمکش کند. هنگام حل این بحران خواهر دیوید نیز پیشنهاد کرد با اهدای رحم خود به تولد اولین نوه خانواده کمک کند.