پارس ناز پورتال

اقدام زیبای پسر آمریکایی برای نجات دوستش از مرگ (عکس)

اقدام زیبای پسر آمریکایی برای نجات دوستش از مرگ (عکس)
هرگز یک دانش آموز 7 ساله کلاس اول ابتدایی را دست کم نگیرید! به گزارش پارس ناز یونس پورنظریان از یک بیماری کبدی نادر رنج می برد. این بیماری، زندگی را بر خانواده پورنظریان دشوار کرده است. آنان باید به شدت مواظب فرزندشان باشند و از هر نظر از او مراقبت کنند و برای حفظ سلامت او برنامه روزانه دشواری را تاب بیاورند.دیلن سیگل( سمت راست) حق 6 سال دوستی با پورنظریان( سمت چپدیلن سیگل( سمت راست) حق 6 سال دوستی با پورنظریان( سمت چپ) را به زیبایی و خلاقیت ادا کرد) را به زیبایی و خلاقیت ادا کرد.
 

دوست یونس، دیلن سیگل، 7 ساله، ساکن لس آنجلس، به پدرش گفت می خواهد کتابی بنویسد! و نوشت… . حالا می گوید پروژه اش را تا رسیدن به هدف ادامه خواهد داد.روژه سیگل، پیدا کردن راهی برای درمان دوستش یونس است.
او از همه راه ها برای فروش کتابی که نوشته و کسب درآمد بهره می برد. از کتابفروشی محله کرفته تا وب سایت اختصاصی و صفحه فیسبوک.
 
 
به این طریق او تاکنون 300 هزار دلار گرد آورده و می خواهد 700 هزار دلار دیگر هم جمع کند. سیگل همه این پول ها را در اختیار کروهی پژوهشی در دانشکده پزشکی دانشگاه فلوریدا قرار می دهد که در این باره تحقیق می کنند.خانواده پورنظزیان نمی توانند شادی و اعجاب خود را در برابر کار سیگل پنهان کنند؛ پسری که 6 سال است با پسر رنجورشان دوست است. رسانه ها دوستی آنان را واقعی می دانند.