پارس ناز پورتال

آشنایی با زیباترین دختر روسیه در سال 2019 (عکس)

آشنایی با زیباترین دختر روسیه در سال 2019 (عکس)
زیباترین دختر روسیه یک دانشجوی رشته مدیریت بحران در یک دانشگاه دولتی است که از وضع مالی خوبی برخوردار نبوده و به سختی زندگی میکرد.به گزارش پارس ناز این دختر 18 ساله که المیرا نام دارد نام سیندرلای دنیای واقعی را از آن خود کرده است.این زیباروی نوجوان چند روز پیش در مسابقات سراسری انتخاب دختر شایسته برنده تاج دختر شایسته در سال 2019 شده و نماینده این کشور در رقابتهای جهانی خواهد بود.
 
 
 
او با نام مستعار “آنجلینا جولی” شناخته میشود چرا که ادعا میکند از نظر چهره و شخصیت به این بانوی 37 ساله هالیوودی شباهتهای فراوانی دارد.وی علاوه بر دریافت تاج 1 میلیون دلاری یک جایزه نقدی 100 هزار دلاری و یک خودروی مدل بالا نیز دریافت کرده است . همه افراد خانواده او معلم هستند و همین مسئله سبب شده است آنها وضع مالی خیلی خوبی نداشته باشند و مهمترین بخش زندگی او را تحصیل و مطالعه رقم زده است. او میگوید قبل از شرکت در این مسابقات تنها چند مجله مد و محصولات آرایشی را مطالعه کرده است و هیچ پیشینه ای در این رابطه ندارد.
 
آشنایی با زیباترین دختر روسیه در سال 2019 (عکس)
 
او اضافه میکند از این اتفاق واقعا هیجان زده است و هنوز باور نمیکند که او دختر شایسته روسیه شده است.وی به ورزش علاقه زیادی دارد و بیشتر وقتش را صرف مطالعه درسهایش در زمینه اقتصاد و مدیریت بحران میکند. وی هنوز تصمیمی برای آینده اش ندارد و میگوید هم فعالت در زمینه مدلینگ را دوست دارد و هم قصد ادامه تحصیل دارد و انتخاب از میان این دو برایش واقعا مشکل است.