پارس ناز پورتال

دستگیری دختر آمریکایی در مسابقات کشف استعداد (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
دستگیری دختر آمریکایی در مسابقات کشف استعداد (عکس)
 این دختر که "پیاژه فلارتی" نام دارد سال گذشته با یک خودروی سرقتی با یک عابر پیاده تصادف کرد و بعد از اینکه اطلاعات اشتباهی در مورد خود به این مرد میانسال داد از صحنه تصادف گریخت.به گزارش پارس ناز او هنگامیکه با چند دختر دیگر تحت عنوان یک گروه خواننده با نام هنری "پیچک" در مسابقات کشف استعداد " ایکس فاکتور" شرکت کرده بود توسط این عابر پیاده شناسایی شده و توسط پلیس دستگیر شد.
 

این دختر 19 ساله بعد از حضور در دادگاه به جرم خود اعتراف کرد و به اتهام رانندگی بدون گواهینامه با یک خودروی سرقتی در آگوست 2011 مجرم شناخته شد. او هیچ سابقه ای در زمینه جرم و جنایت و بزهکاری ندارد و قاضی پرونده اش میگوید این امر سبب تخفیف مجازات وی خواهد شد. هنوز حکم دادگاه در مورد این پرونده اعلام نشده است.
 

این مرد که "براون" نام دارد میگوید چند هفته پیش با این دختر تصادف کرد و او با دادن اطلاعات شخصی اشتباه  از صحنه تصادف گریخت.چند هفته بعد از این جریان او این دختر را در برنامه " ایکس فاکتور" دید و بلافاصله شناخت و با پلیس تماس گرفت.گروه "پیچک" برنده جایزه ویژه مسابقات " ایکس فاکتور" شد اما در انتشار نهایی ترانه این گروه صدای این دختر 19 ساله از روی ترانه حذف شد.