پارس ناز پورتال

جدیدترین عکس های نوال الزغبی خواننده زیبای لبنانی

جدیدترین عکس های نوال الزغبی خواننده زیبای لبنانی
 
نام کامل : نوال جورج الزغبی

نام هنری : نوال الزغبی

تاریخ تولد : june 29 / 1972

محل تولد :جل الدیب / لبنان

نوال الزغبی ستاره ای مسیحی بود که در کشورش لبنان توانست در سبک موسیقی عربی را تحول عظیمی ایجاد کند . او سبک موسیقی عربی را به طرز ماهرانه ای عوض کرد. او یک نوجوان ۱۸/۱۹ ساله بود که کار خوانندگی را شروع کرد.به گزارش پارس ناز بزرگترین مشوق نوال برای این کار خانواده او بود و به گفته نوال ” من همیشه این موفقیتم رو از خانواده خودم دارم و همیشه و هر کجا از آنها قدر دانی میکنم.” اولین آلبوم موفق نوال “و حیاتی عندک” نام داشت که در سال ۱۹۹۲ ارایه شد و با چه موفقیتی از آن استقبال شد.آلبوم های نوال تا کنون به ترتیب زیر هستند:
 

-و حیاتی عندک۱۹۹۲

-عزی الرعد۱۹۹۴

-بلا قیه فی زمان۱۹۹۵

-حبیب یا لیل۱۹۹۷

-ماندم علیک۱۹۹۸

-مالوم۱۹۹۹

-اللیالی۲۰۰۰
 

-بهترین های نوال الزغبی۲۰۰۰

-طول عمری۲۰۰۱

-آثار کلاسیک نوال الزغبی۲۰۰۲

اللی اتمنیته۲۰۰۲

-عینیک کدابین۲۰۰۴

-یاما قالوا ۲۰۰۶

-خلاص سامحت ۲۰۰۸

بزرگترین کنسرت هایی که نوال تا کنون داشته در کشورهای مغرب و مصر و تونس و فرانسه و ایتالیا و امریکا بوده.نوال دارای سه فرزند هست اولین فرزند او دخترش ” تیا ” نام دارد و همچنین دو پسر دو قلو که “جوی” و”جورجی” نام دارند.ماه نجومی نوال سرطان هست.ورزش مورد علاقه او تنیس و شنا هست.
 
 
خوانندگان مورد علاقه او ریکی مارتین و انریکو وجنیفر لوپز و سلن دیون هستند که به گفته نوال از صدایی زیبا بر خوردارندو موزیک مورد علاقه نوال “طول عمری ” است.نوال هم اکنون با خانواده خود در لبنان زندگی میکند.البته نوال الزغبی اخیرا از همسرش که مدیر برنامه های نوال هم بوده جدا شده .نوال الزغبی  قرار است .