پارس ناز پورتال

ده اتومبیل محبوب جوانان آمریکا (عکس)

ده اتومبیل محبوب جوانان آمریکا (عکس)
با توجه به آمار ارائه شده از سوی موسسه بسیار معتبر  J.D. Power and Associates یک لیست ۱۰ تایی از برترین خودروهای خریداری شده توسط رنج سن ۱۶ تا ۳۵ ساله در آمریکا که در این کشور جوان محسوب می‌شوند اعلام شده است که نشان دهنده موفقیت شرکت‌های خودروسازی در ساخت خودروهای جوان پسند است که بازهم موفقیت شرکت‌های ژاپنی چشم گیر است و بازهم خودروسازان آمریکایی در جذب کردن جوانان خود ناکام هستند

به گزارش پارس ناز لازم به ذکر است که ملاک قرار گرفتن در این لیست ،مقدار درصد مورد توجه قرار گرفتن یک خودرو در رنج سنی جوان در کشور امریکا بوده است و امیدواریم که این مطلب مورد توجه خوانندگان عزیز خودروسازی به خصوص قشر جوان پراید باز! قرار بگیرد.

  Acura TSX با درصد علاقمندی ۳۴٫۳ درصد

در پایین لیست ۱۰ تایی ما خودرو Acura TSX از خودروساز ژاپنی هوندا قرار گرفته است که در حدود ۳۴٫۳ درصد از خریداران آن را جوانان تشکیل می‌دهند و البته این خودروسدان متوسط با قیمت مناسب ۳۲ هزار دلاری برای هر بودجه ای مناسب و معقول است و با امکانات رفاهی لوکس قابلیت اطمینان دوست داشتنی هم دارد.

ده اتومبیل محبوب جوانان آمریکا (عکس)

Dodge Charger  با درصد علاقمندی ۳۴٫۷ درصد

یکی از خودروهای دوست داشتنی آمریکایی که دارای شروع قیمت ۳۲٫۷۶۷ دلار است که در نوع خود خودرو گران قیمتی است و در حدود ۳۴٫۷ درصد از خریداران آن نیز رنج سنی ۱۶ تا ۳۵ سال هستند و البته در کمال تعجب این خودرو سدان امریکایی تنها خودرو واقعا بزرگ در این لیست است.

ده اتومبیل محبوب جوانان آمریکا (عکس)

Volkswagen Golf با درصد علاقمندی ۳۴٫۷ درصد

فولکس واگن گلف از سوی خودروساز آلمانی خودرو بعدی در لیست ما است که ۳۴٫۷ درصد خریداران آن دارای سن زیر ۳۵ سال هستند و شروع قیمتی در حدود ۲۵۴۸۱ دلار را دارد که گلف برای خریداران جوان خود بهترین عملکرد را با بودجه محدود فراهم می‌کند و هرچند قدرتمندترین خودرو در لیست ما نیست اما بدون شک یکی از سرگرم کننده ترین خودروها است.

ده اتومبیل محبوب جوانان آمریکا (عکس)

Volkswagen Jetta با درصد علاقمندی ۳۵٫۲ درصد

یکی دیگر از خودروهای سدان جمع و جور معمولی در لیست ما خودرو دیگری از خودروساز آلمانی فولکس واگن به نام جتا است که در حدود ۳۵٫۲ درصد از خریداران جوان را به سوی خود جذب کرده است و با فضای داخلی جادار به همراه مصرف سوخت اقتصادی یک ماشین آلمانی خوب با قیمت پایه در حدود ۲۳۲۸۰ دلار، یک گزینه ایده ال برای جوانان است.

ده اتومبیل محبوب جوانان آمریکا (عکس)

Subaru Impreza  با درصد علاقمندی ۳۷٫۴ درصد

سوبارو ایمپرزا دارای یکی از بهترین عملکردها با برچسب قیمت ۲۳۶۲۲ دلاری است و بنابراین جای تعجب نیست که ۳۴٫۷ درصد از خریداران آن جوان هستند و البته بازهم در کمال تعجب در مدل سال ۲۰۱۲ خود شاهد ریزش نسل جوان در خرید این مدل بودیم زیرا در مدل ۲۰۱۱ در حدود ۴۵ درصد از خریدارن آن دارای سن بین ۱۶ تا ۳۵ سال بودند.

ده اتومبیل محبوب جوانان آمریکا (عکس)

 Mazda3 با درصد علاقمندی ۴۰٫۲ درصد

خودرو سدان جمع و جور و دوست داشتنی مزدا خودرو بعدی در لیست ما است و در حدود ۴۰٫۲ درصد از خریداران این خودرو جوان هستند و با شروع قیمت فوق العاده ۲۱۱۲۸ دلاری دومین خودرو ارزان لیست ۱۰ تایی ما است و این در حالی است که به عنوان یک خودرو اسپرت و با بازدهی بالا نیز شناخته شده است و با ظاهر شیک باید به جوانان برای خرید این خودرو دوست داشتنی حق بدهیم.

 ده اتومبیل محبوب جوانان آمریکا (عکس)

Acura ILX با درصد علاقمندی ۴۰٫۲ درصد

هوندا بازهم در لیست ۱۰ تایی ما با یک نسخه جذاب دیگر از خودرو اکورا یعنی ILX حضور دارد که به طور یقین با جلب کردن بیش از ۴۰٫۲ درصد برای جوانان بسیار جذاب بوده است و با قیمت ارزان تر از TSX ،این خودرو دارای شروع قیمت ۳۰٫۱۱۵ دلاری است.

ده اتومبیل محبوب جوانان آمریکا (عکس)

Volkswagen GTI با درصد علاقمندی ۴۴٫۵ درصد

یکی از با کیفت ترین خودروهای فولکس واگن در جایگاه سوم لیست ما قرار دارد و ۴۴٫۵ درصد از خریدارن خود را جوانانی با میانگین ۱۶ تا ۳۵ سال می‌بیند و دارای یک موتور توربوشارژ چهار سیلندر GTI است که دارای شروع قیمت ۲۸٫۱۵۲ دلاری است و البته درصد علاقمندی خود را در بین جوانان نسبت به سال ۲۰۱۱ نیز حفظ کرده است چون در سال ۲۰۱۱ نیز در حدود ۴۵٫۳ درصد از خریدارن این خودرو دارای سنی بین ۱۶ تا ۳۵ سال بودند.

ده اتومبیل محبوب جوانان آمریکا (عکس)

Mitsubishi Lancer با درصد علاقمندی ۴۸٫۶ درصد

میتسوبیشی لنسر در مکان دوم لیست ۱۰ تایی خودروهای مورد علاقه جوانان با درصد علاقمندی ۴۸٫۶ درصدی در بین جمعیت جوان قرار گرفته است و این سدان جمع و جور اسپرت دارای شروع قیمت ۲۴۳۷۷ دلاری است و با ارائه قابلیت‌های مناسب و قیمت معقول به شما یک رانندگی اسپرت را می‌بخشد و البته همگی می‌دانیم که مدل Evolution مدل تکامل یافته این خودرو اسپرت دوست داشتنی است.

ده اتومبیل محبوب جوانان آمریکا (عکس)

Scion tC با درصد علاقمندی ۵۰٫۲ درصد

در صدر لیست ما خودرو سیون تی سی قرار گرفته است که همچنین ارزان ترین خودرو اسپرت در لیست ما است و با شروع قیمت ۲۱۰۳۹ دلاری یک خودرو اسپرت کوپه دیگر از سیون در خیل عظیم خودروهای مورد توجه جوانان است و ۵۰٫۲ درصد از خریداران این خودرودر سال گذشته دارای رنج سنی بین ۱۶ تا ۳۵ سال بودند  که در مقایسه با سال ۲۰۱۱ تنها ۰٫۴ درصد از درصد جوانان کم شده است و به هر حال خودروساز زاپنی یک کار بزرگ در هدف قرار دادن جوانان انجام داده است و بنابراین جای تعجب ندارد که بیش از نیمی‌از خریداران این خودرو جوان هستند.

 

 

 رکورد سریع ترین اتومبیل الکتریکی توسط تویوتا شکسته شد