پارس ناز پورتال

ماجرای ثروتمند شدن جذاب ترین دختر بچه در سال 2012

ماجرای ثروتمند شدن جذاب ترین دختر بچه در سال 2012
در این مطلب به چگونگی ثروتمند شدن یک دختر بچه با حضور در تبلیغات جواهرات و لوازم آرایشی خواهیم پرداخت.به گزارش پارس ناز ایزابلا برت دختر  6 ساله ای است که سال گذشته میلادی 1میلیون دلار درآمد داشته است.او با حضور در تبلیغات تولید جواهر و لوازم آرایشی به شهرت و ثروت رسیده است.او اکنون در پایه اول دبستان تحصیل میکند و در مصاحبه اش اعلام کرده است از کارش بسیار لذت میبرد و بیش از بازی کردن های کودکانه به شرکت در تیزرهای تبلیغاتی علاقه مند است .
 
 
وی یک بار عنوان جذابترین کودک سال را به خود اختصاص داد و به این ترتیب ایده استفاده از او به عنوان یک بازیگر تبلیغاتی در ذهن یک تولید کننده جرقه خورد.از زمانیکه مردم شیفته جذابیتهای معصومانه این کودک زیبا شده اند او و مادرش بهره فراوانی از این مسئله برده اند . خانم برت مادر او مدیر مالی و درآمد او نیز میباشد و میگوید پولهایش را در حسابی پس انداز میکند که او تا سن 18 سالگی اجازه دسترسی به آن را ندارد. او تاکید میکند که در تلاش است تا این دختر را شاد و سلامت پرورش دهد.
 
مادر این دختر بچه معتقد است که همه کودکان دختر زیبا و جذاب میتوانند از این نعمت خدادادی بهره ببرند و آینده مالی خود را تامین کنند.البته گفتنی است این اقدام منتقدین خاص خود را نیز دارد که معتقدند  حضور دختر بچه در نقش یک زن کامل و آرایش و لباس پوشیدن به سبک زنان باعث میشود آنان از دنیای کودکانه شان فاصله بگیرند که این مسئله در آینده به آنان لطمه بزرگی وارد خواهد کرد.