پارس ناز پورتال

تصاویری از بهترین مقاصد گردشگری جهان در فصل بهار

تصاویری از بهترین مقاصد گردشگری جهان در فصل بهار

فصل بهار را می توان به دلیل آب‌وهوای بسیار خوب و زیبایی طبیعت، عروس همه فصل ها دانست. در این فصل خوب است به مکان هایی سفر کنیم که جاذبه های بیشتری دارند. به طور مثال، پیاده روی در خیابان های بارسلون و تماشای معماری های فوق العاده این شهر در کنار طبیعت زیبا، یا موج سواری در یکی از دهکده های مکزیک، چیزهایی هستند که ابتدای سال را با هیجان و لذت آغاز می کنند. پیش از سفر به بخش های مختلف دنیا، به ویژه آمریکا، این مطلب را بخوانید تا بدانید هر شهری چه سرگرمی و لذتی دارد.

1.    خوردن و آشامیدن در آستین تگزاس
شهر آستین بهترین مکان برای خوردن انواع غذاها و نوشیدن انواع نوشیدنی ها است. از جمله می توان به نخودهای سبز سرخ کرده و مرغ های آبدار سرخ کرده رستوران کانتیگو آستین اشاره کرد. در کنار آن می توان از عجایب و زیبایی های آستین نیز بازدید کنید. این شهر مملو از بهترین رستوران ها، گالری های هنری، کافه ها، فروشگاه های هتل هاست. برای سپری کردن روزهای خوش بهاری توصیه می کنیم به این شهر سفر کنید.

 تصاویری از بهترین مقاصد گردشگری جهان در فصل بهار

2.    موج سواری در تودوسانتو – مکزیک
در فاصله یک ساعتی از شمال کابو، این دهکده مکزیکی خانه بزرگ ترین موج های Baja است. در این منطقه می توانید صبح خود را با موج سواری آغاز کنید و لازم نیست حتما به بهترین سواحل این شهر هم بروید. همه جای آب های این منطقه مواج و مناسب موج سواری است. بعدازظهرها نیز می توانید به داخل تودوسانتو بروید و از مناظر آن لذت ببرید. این شهر ساحلی کوچک مملو از گالری های زیبا، کافه و بوتیک است. برای میان وعده بد نیست اسنک های چویشه که در خیابان فروخته می شوند را امتحان کنید.

 تصاویری از بهترین مقاصد گردشگری جهان در فصل بهار

3. افسون شهر کوچک – چارمستون، کارولینای جنوبی
با داشتن بهترین ساحل های جنوبی، چندان عجیب نیست این شهر کوچک جزو بهترین شهرهای آمریکا دسته بندی شده است. نه تنها ساحل های این شهر افسونگر و زیبا هستند، بلکه غذاهای دریایی این منطقه نیز عالیست و نمی توان به راحتی از آنها چشم پوشید. غذا، پیشینه تاریخی و مردمان این شهر جزو جاذبه های آن به شمار می روند.

 تصاویری از بهترین مقاصد گردشگری جهان در فصل بهار

4.    پیاده روی در بیگ آیلند – هاوایی
با اینکه هاوایی بیشتر برای سواحل زیبا و مناظر طبیعی شهرت دارد اما در روزهای خوش آب‌وهوای بهاری پیاده روی کم هزینه ترین و بهترین تفریح این منطقه به شمار می رود. دورتر از جزیره بزرگ هاوایی، اقامتگاه های زیبایی در دره های سرسبز و ممنوعه، زمین های آتشفشان تاریخی و ساحل مرموزی پوشیده از سنگ های جواهر وجود دارد که حتما باید از آنها دیدن کرد. در این منطقه راهنماهایی برای پیاده روی و کوهنوردی در کوه های آتشفشانی وجود دارند. در اینجا می توانید همچون کودک شاد باشید و از زیبایی ها لذت ببرید.

 تصاویری از بهترین مقاصد گردشگری جهان در فصل بهار

5.    ورزش های ساحلی در جزیره آملیا – فلوریدا
آفتاب، شنا، موج سواری، قایق سواری و … چیزهایی هستند که در روزهای تابستان حسابی به آدم می چسبد. اما در روزهای بهار نیز می توان در کنار سواحل فلوریدا لحظه های خوب و شادی برای خود رقم زد. از جمله می توان به ورزش هایی همچون اسب سواری و دوچرخه سواری اشاره کرد.

 تصاویری از بهترین مقاصد گردشگری جهان در فصل بهار

6.    مناظر هنری– اسکاتسداله، آریزونا
در فاصله چهار مایلی از شمال غرب ساگارو (10 دقیقه با اتومبیل)، کوه کوهان شتری را خواهید – یکی از جاذبه های گردشگری منطقه، جایی که کوهنوردها حدود 390 متر را از میان صخره هایی با سنگ های قرمز صعود می کنند و پاداش تحمل خستگی راه، تماشای مناظر فوق العاده عالی دره زیر پا است. پس از کوهنوردی می توانید به موزه هنرهای معاصر اسکاتسداله بروید و نفسی تازه کنید. با ه دقیقه پیاده روی به سمت جنوب ساگارو، تنها موزه آریزونا که به هنر و طراحی قرن 20 میلادی تعلق دارد را مشاهده خواهید کرد.

 تصاویری از بهترین مقاصد گردشگری جهان در فصل بهار

7. مقاصد فرهنگی در آمستردام
مهمانی های دوستانه و دورهمی ها را فراموش کنید – بهتر است به آمستردام، پایتخت کشور هلند بروید. نوسازی موزه اصلی شهر، رستوران هایی با غذاهای عالی که آب دهان آدم راه می افتد، فروشگاه های طرح ها و هنرهای پیشرو، مناظر طبیعی فوق العاده و معماری نفس گیر ساختمان ها همه دلایل خوبی برای بازدید از این شهر هستند.

 تصاویری از بهترین مقاصد گردشگری جهان در فصل بهار

8.    مد، هنر و خرید در لندن
پس از برگزاری مراسم بزرگ المپیک در سال گذشته میلادی، جشن دویست ساله چارلز دیکنز و دایاموند جوبیلی در لندن، خبرهای مهمی مردم را به سمت نیمه شرقی این شهر اروپایی می کشانند. هنرمندان و سرآشپزهای مشهور در East End لندن قرار دارند که دیدن آنها مایه خرسندی است.

 تصاویری از بهترین مقاصد گردشگری جهان در فصل بهار

9.    پیاده روی در بارسلونا
به سختی شهری در اروپا پیدا می کنید که لذت قدم زدن در خیابان های شهر بارسلونا را داشته باشد. بارسلونا – پایتخت کاتالونیا، ایالت شمالی اسپانیا – دو کوه، ساحل درجه یک که یادآوری کننده سواحل میامی است و فروشگاه هایی که رقیب مراکز خرید نیویورک هستند و معماری هایی به سبک گوتیک و قرون وسطی دارد که برای هر بازدیدکننده ای جذاب و دوست داشتنی است. قدم زدن در میان زیبایی های این شهر روح انسان را شاد می کند. از جمله جاذبه های معماری باید به هنرمندی های معمار مشهور، آنتونی گائودی اشاره کرد.

 

 

زیبایی و جاذبه خاص در خطرناک‌ترین ساحل جهان