پارس ناز پورتال

پارتی این خانم بازیگر مشهور همه را به دردسر انداخت

مجموعه : اخبار سینما
پارتی این خانم بازیگر مشهور همه را به دردسر انداخت
 
پاریس هیلتون با برگزاری مهمانی های شلوغ و پر سر و صدا به مناسبت کریسمس همسایه هایش را آزار می دهد. این بازیگر مشهور هالیوود چهار شنبه هفته گذشته یک جشن بزرگ و باشکوه در خانه خود برگزار کرد و حدود ۱۰۰نفر مهمان دعوت کرد .به گزارش پارس ناز تعداد مهمانهای او آنقدر زیاد بود که مسیرهای منتهی به خانه پاریس هیلتون در منطقه  بورلی هیلز کاملا مسدود شده بود و همسایه های این بازیگر واقعا از این موضوع عصبانی شده بودند.
 

جشنهای پاریس هیلتون همیشه افسانه ای هستند . شب چهارشنبه تعداد مهمانان او آنقدر زیاد بود که خیابانها مسدود شده بودند و مهمانان همسایه های او مجبور بودند حداقل ۳۵ دقیقه منتظر بمانند تا به مقصدشان برسند .پاریس برای مهمانهای خود خدمه پارک ماشین استخدام نکرده بود و به همین دلیل خیابانهای اطراف خانه او کاملا مسدود شده بودند.

برگزاری مهمانی های شلوغ و پر سر و صدا و رفت و آمدهای مداوم افراد مختلف به خانه پاریس هیلتون ، تنها مسائلی نیستند که همسایگان او را ناراحت می کنند.همسایگان این بازیگر از اینکه وجود پاریس هیلتون و دارائی های بسیار زیاد و گرانقیمت او در آن منطقه باعث می شود که افراد جنایتکار و خلافکار بیشتر جذب این منطقه شوند نیز خیلی ناراحت و نگران هستند.