پارس ناز پورتال

اعتراف جالب سلنا گومز درباره ملاقات با براد پیت! (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
اعتراف جالب سلنا گومز درباره ملاقات با براد پیت! (عکس)
 
سلنا گومز ممکن است خودش اکنون برای بسیاری ستاره باشد ، به خصوص اینکه نامزدی طولانی مدتی نیز با جاستین بیبر مشهور داشت، ولی او هنوز هم وقتی با یک ستاره بزرگتر رو به رو می شود دست و پایش را گم می کند!به گزارش پارس ناز این بازیگر و خواننده 20 ساله اعتراف کرد در زمان ملاقات با برد پیت در جوایز ام تی وی کمی خودش را باخته بود.سلنا در مصاحبه ای با الین دجنرس گفت در زمان اجرای جوایز ام تی وی ، برد پیت بعد از اجرا در پشت صحنه با او ملاقات کرد.
 
اعتراف جالب سلنا گومز درباره ملاقات با براد پیت! (عکس)


او در این باره گفت:من در اتاق رختکن بوده و تازه اجرا پایان یافته بود که اطلاع دادند برد پیت می خواهد داخل شود.او از من درخواست کرد که می توانم با او عکس بگیرم، و من در جواب به او گفت این من هستم که باید بگویم می توانم با شما عکس بگیرم.بسیار سعی کردم خونسردی خود را حفظ کنم و خیلی خوب باشم. به محض آنکه او از اتاق بیرون رفت من سریع به زیر میز دویدم و دو دقیقه آنجا ماندم چرا که نمی توانستم باور کنم با او مواجه شده ام.

سلنا گومز در ادامه اعترافاتش گفت:”اتفاق خیلی بزرگی برای من بود ، او بسیار زیباست ظاهرا، فرزندان برد پیت و آنجلینا جولی به نام های مدوکس 12، پکس 9، زهرا 8 ، شیلو 6 و دوقلوهای چهارساله آنها ویوین و ناکس یکی از طرفداران پرو پا قرص انیمیشن کارتونی افسانه کاخ ویورلی با صدای سلنا گومز هستند.