پارس ناز پورتال

تغییرات مدل موی ستاره های مشهور در سال 2017

تغییرات مدل موی ستاره های مشهور در سال 2017

تغییرات مدل موی ستاره های مشهور در سال 2017 

نگاهی خواهیم داشت به مدل موی بازیگران سرشناس هالیوودی که در سال 2017 آن را تغییر دادند, این بازیگران و ستاره هاي الهه هاي دنیای مد میباشند. تغییر سال یا حتی فصل, به همه ي چیز رنگ و بوی دیگری می‌دهد, که ظاهر و تیپ ما نیز از آن مستثنی نیست. بعنوان مثال اگر در تابستان آرایش روشن داشتید, حال بهتر هست رنگ هاي تیره را آزمون کنید; این موضوع در مورد رنگ مو نیز راستگو هست.

 

بعنوان مثال ستاره هاي هالیوود از جمله افرادی میباشند که فصل به فصل به ظاهر خود تغییر میدهند. اگر شما هم دوست دارید که با تغییر ظاهر انها در سال 2017 آشنا شوید, در کنار ما بمانید.

 

کیت هادسون
کیت هادسون مو هاي بلوند بلندش را تنها برای بازی در یک فیلم از ته زد. او حتی عکسی از خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد تا هوادارانش نیز با ظاهر اخیر او آشنا شوند.

تغییرات مدل موی ستاره های مشهور در سال 2017ریحانا
این خواننده 29 ساله, رنگ مو هاي خود را به سبز-آبی تغییر داد که گرچه تعجب زیادی هم ندارد زیرا ما رنگ هاي عجیب‌وغریب زیادی را روی سر او دیده ایم.

تغییرات مدل موی ستاره های مشهور در سال 2017اما رابرتس
اما رابرتس در مراسم Domino Hamptons Outpost” نیویورک, با ظاهری اخیر حضور یافت. او نه تنها مو هاي خود را کوتاه کرد, بلکه رنگ شکلاتی آن را نیز به بلوند تغییر داد.

تغییرات مدل موی ستاره های مشهور در سال 2017ونسا هاجنز
از آنجا که مو هاي ونسا هاجنز کوتاه بود, تنها تفاوتی که توانست به ظاهرش دهد, چتری و کمی حالت دار کردن موهایش بود.

تغییرات مدل موی ستاره های مشهور در سال 2017شکیرا
آیا تا اکنون شکیرا را با مو هاي قرمز دیده بودید؟ او عکسی از پشت صحنه یکی از موزیک ویدیوهایش را در اینستاگرام با این کپشن منتشر کرد: “مو هاي قرمز هم تنوع دیدنی و سرگرم کننده اي هست.”

تغییرات مدل موی ستاره های مشهور در سال 2017سوفیا ورگارا
سوفیا ورگارا در روز تولدش تصمیم گرفت که تغییراتی به ظاهر خود دهد. این ستاره 45 ساله با کوتاه کردن چتری هایش کم سن و سال تر از همه ي وقت به نظر می‌رسد

تغییرات مدل موی ستاره های مشهور در سال 2017کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو, ستاره دنیای فوتبال, برای تابستان به ظاهر خود تغییری اساسی داد. او مو هاي هایلایت شده خود را آن‌قدر کوتاه کرد که دیگر اثری از بلوندی موهایش معلوم نباشد. او با مو هاي طبیعی اش زیبا تر هست, اینجور نیست؟

تغییرات مدل موی ستاره های مشهور در سال 2017ونسا هاجنز
ونسا هاجنز, بازیگر 28 ساله, مو هاي بلند خود را تا روی شانه اش کوتاه کرد, سپس عکسی از ظاهر جدیدش را در اینستاگرام, توییتر و اسنپ چت منتشر کرد

تغییرات مدل موی ستاره های مشهور در سال 2017کارا دلوین
کارا دلوین نیز یکی از ستاره هایي هست که مدام به ظاهر خود تنوع می‌دهد. او مو هاي بلوند خود را نه تنها کوتاه کرد بلکه رنگ آن را نیز تغییر داد.

تغییرات مدل موی ستاره های مشهور در سال 2017سلنا گومز
گویا سلنا گومز هم از مو هاي بلند خود خسته شد و آن را تا بالای شانه اش کوتاه کرد.

تغییرات مدل موی ستاره های مشهور در سال 2017کیتی پری
آخرین تغییری که کیتی پری به مو هاي خود داده بود, رنگ بلوند موهایش بود, اما به آن نیز خوشنود نشد و موهایش را به سبک پیکسی مایلی سایرس, کوتاه کرد.

تغییرات مدل موی ستاره های مشهور در سال 2017کریس پاین
کریس پاین تمام مو هاي صورت خود را, از ریش و سیبیل گرفته تا مو هاي سرش, از ته زد. او اعتراف کرد که این تغییر علت خاصی چون بازی در فیلم, نداشته هست و تنها خواسته تا تنوعی به چهره خود دهد.

تغییرات مدل موی ستاره های مشهور در سال 2017هیلاری کلینتون
تنها تغییری که هیلاری کلینتون به موهایش داد, چتری هایش هست. او نخستین بار با این مدل مو در سخنرانی روز زن ظاهر شد

تغییرات مدل موی ستاره های مشهور در سال 2017کریستن استوارت
یکی از ستاره هایي که عاشق تغییر و دگرگونی هست, ستاره آلبوم “Twilight”, کریستن استوارت, می‌باشد. او مو هاي کوتاه خود را از ته تراشید که مطمئنا مورد پسند شمار زیادی از هوادارانش نبوده هست.

تغییرات مدل موی ستاره های مشهور در سال 2017سلن دیون
احتمالا در نگاه اول تغییر ظاهر سلن دیون را تشخیص ندهید اما با کمی توجه خواهید دید که او رنگ مو هاي خود را روشن تر از گذشته کرده هست.

تغییرات مدل موی ستاره های مشهور در سال 2017بلا تورن
استایل 2017 بلا تورن کاملا از ظاهر قبلی او متفاوت هست. او مو هاي بلند قرمز خود را کوتاه و رنگ آن را آبی کرد.

تغییرات مدل موی ستاره های مشهور در سال 2017

مدل موی بازیگران،مدل موی ستاره ها،مدل موی زیبای افراد سرشناس،برترین مدل مو هاي سلبریتی ها