پارس ناز پورتال

آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام

آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام

آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام

ستاره ها همیشه مورد توجه مردم هستند و ابزار اینستاگرام هم برای دنبال کردن مردم که ستاره هایشان را دوست دارند ابزار بسیار مناسبی است,با هم اخرین عکسای ستارگان را ببینیم.

 

1. «برونو مارس» پس از بیش از یک ماه بی مهری نسبت به اینستاگرام با مرگ «محـمد علی کلی» از طریق این شبکه اجتماعی ناراحتی خود را با هوادارانش در میان گذاشت.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام2. وقتی «بریتنی اسپیرز» جدی می شود و می خواهد در دفترش به کارهایش برسد.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام

3. «لیدی گاگا» باید سر از هر کاری در بیاورد و این بار هم به سراغ مسابقات اتوموبیل رانی رفته است، آن هم از نوع فرمول وان!آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام4. «مایلی سایرس»هم عکسی قدیمی از زمانی که هنوز عاقل بود و نامزد «لیام همزورث» بود را به اشتراک گذاشته و برای شادی روح محمـد علی دعا کردآخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام5. جناب آقای «رابرت داونی جونیور»! این اصلا روش منصفانه ای برای انتخاب فرد خوش تیپ تر بین شما دو نفر نیست!

آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام6. «سلنا گومز» پیش از اجرای کنسرت و در حال استراحت بین تمرین هایش با سلنایی که روی صحنه و در حال اجرا می بینید کاملا فرق داردآخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام7. «آرنولد شوارتزنگر» شاید یکی از افرادی بود که بیش از همه از مرگ این قهرمان و دوست قدیمی اش ناراحت شده است.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام8. وقتی «ریحانا» باشی حتی اگر با حوله حمام در کوچه و خیابان قدم بزنی هم از نظر همه شیک و جذاب هستی!آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام9. «انجلینا جولی» هم با محمـد علی عکس یادگاری دارد، آنها خیلی هم صمیمی به نظر می رسند.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام10. «زک افرون»همراه با قدیمی ترهای دنیای سینما؛ قیافه «رابرت دنیرو» را حتی اگر با گریم و استتار هم بود می شد تشخیص داد، ولی متأسفانه شخص سمت راست تصویر را نتوانستیم شناسایی کنیم.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام11. «آنا کندریک» طبق معمول همراه با دوستان و همکارانش که به قول خودش حسی خواهرانه نسبت به آنها دارد. البته اگر اخبار با انتشار خبر عشقش به یکی از آنها نا امیدمان نکنند.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام12. «سلما هایک» و دختر کوچولویش در دیدار با پاپ.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام13. عکسی رمانتیک از «جاش هالووی» در حال اختلاط با سگش.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام14. چرا «پنه لوپه کروز» باید چنین عکسی از خودش را منتشر کند؟!آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام15. چه چیزی ممکن است نیش «اشر» را این طور باز کرده باشد درحالی که محمـد علی کلی را به تعجب وا داشته است؟!آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام16. «راک» با این عکس کل همه را خوابانده و به همه نشان داد که از همان بچگی در بغل محمـد علی بزرگ شده است.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام17. «جاستین بیبر» خودش، «نیمار» و «لوئیس همیلتون» را «سه شاه» نامیده است!آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام18. «جرد لتو» چهره تبلیغاتی «گوچی» در مجله «آیکون»آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام19. «جسیکا چستین» قرار است تعطیلات آخر هفته اش را در خانه ای که در تصویر می بینید بگذراند.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام20. از بادی که «وین دیزل» به دماغش انداخته معلوم است که خیلی به دخترش افتخار می کند.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام21. «آلیشیا کیز» از محمـد علی کلی به خاطر زندگی پربارش و پیام هایی که برای هوادارانش داشت و درس هایی که به آنها داد تشکر کرد.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام22. «شارلیز ترون» در کنار هم تیمی هایش، «تایریس» و «لوداکریس»، در پروژه جدید سینمایی اش.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام23. «تایریس گیبسون» هم از جمله کسانی بود که انتظار می رفت یک عکس یادگاری با کلی داشته باشد.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام24. «لوداکریس» هم یک عکس دیگر از تیم بازیگران فیلم جدید مجموعه «سریع و خشمگین» به اشتراک گذاشت.

آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام25. «کوین هارت» و «راک» وسایل نقلیه مناسب برای خودشان را بر اساس ابعاد فیزیکی خودشان انتخاب کرده اند.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام26. «جیمز فرانکو» با یک سبیل خیلی فنی.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام27. «نورمن ریداس» در حال موتور سواری با «چلسی هندلر»، مجری یک برنامه تلویزیونی که او را به برنامه اش دعوت کرده است.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام28. «لانا دل ری» بعد از مدت ها بالاخره عکسی از خودش را هم به اشتراک گذاشت.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام29. «لیو تایلر» از راه دور و با دستگاه مانیتور از کودکش مراقبت می کند و به او التماس می کند بخوابد، این هم یک روش برای نگه داری از کودک است.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام30. عکس «جیمی کینگ» و «هیلاری کلینتون» احتمالا پس از عکس های بیشماری که از هیلاری در کنار هنرمندان دیده اید هیچ جذابیتی برای شما ندارد.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام31. «نینا دوبرو» نمی تواند سفیدی و زیبایی دندان های خودش را به روش بهتری به رخ دیگران بکشد؟آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام32. «لارن کوهان» را از سریال «مردگان متحرک» به عنوان دختری قوی و پر شر و شور به یاد دارید، ولی او در این عکس خیلی معصوم و آرام به نظر می رسد.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام33. «نیکول شرزینگر» در سفر به نایروبی و در کنار کودکان خیابانی در جهت همکاری با «یونیسف» برای کمک به این کودکان و بهتر کردن زندگی آنها.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام34. «سارا هایلند» با این فیلتر ها تاج گل به سر همه دوستانش گذاشته است.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام35. دقت کرده اید اعتماد به نفس «گوئن استفانی» از وقتی که خواستگاری «بلیک شلتون» را رد کرده است بالاتر رفته و خیلی کمتر آرایش می کند؟!آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام36. وقتی «آدام لوین» با آوای موسیقی از خود بیخود می شود.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام37. «انسل الگورت» خیلی از دیدن دوستش «جو جوناس» هیجان زده به نظر می رسد.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام38. «سوفیا ورگارا» نمی تواند با این ریش های سفید پشمکی جذابیت همسرش رااز چشم دیگران مخفی کند.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام39. حتی باران هم نمی تواند جلوی «ادل» را بگیرد و کنسرت های پی در پی او را متوقف کند.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام40. «جنسن اکلس» را حتما کسانی که اهل تماشای سریال های خارجی هستند می شناسند ولی اگر کسی دوستانش را هم بشناسد باید علاقه خیلی زیادی به او داشته باشدآخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام41. «الفی الن» در دنیای واقعی هم رابطه خیلی خوبی با خواهرش «یارا» (جما ولان) در سریال «بازی تاج و تخت» پیدا کرده استآخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام42. «دریک» در حال آب دادن به سگش که معلوم است از او به خوبی نگهداری می شود.

آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام43. از کیفیت عکس مشخص است «کلی رولاند» خیلی گشته تا توانسته این عکس را در آرشیو عکس هایش پیدا کرده و بگوید که او هم با جناب آقای کلی عکس داردآخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام44. «کریس براون» خیلی کم به این سبک لباس می پوشد، ولی از حق نگذریم این ظاهر هم به او آمده است.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام45. «کلوئی مورتز» در روز ملی دونات (!) همراه با هیلاری کلینتون.

آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام46. «کمرون دیاز» که ظاهرا این روزها هیچ دغدغه ای جز فروش رفتن کتاب هایش ندارد.

آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام47. «کریس همزورث» در کنار «جورج سن پیر» قهرمان هنرهای رزمی

آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام48. «دیوید بکهام» در نهایت ادب و احترام در مقابل «محمـد علی کلی».

آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام

49. «داگلاس بوث» دارد تعطیلات آخر هفته اش را به بهترین شکل ممکن می گذراند.

 

 

آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام50. دلیل اصرار «انریکه ایگلسیاس» به این که کلاه سر خودش بگذارد وقتی بی کلاه اینقدر جذاب می تواند باشد چیست؟!

آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام51. «امیلیا کلارک» در حال یادگرفتن روش صحیح غذا خوردن برای فیلم «من پیش از تو».

آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام52. «کریس رونالدو» همراه با مادر و پسرش یا به گفته خودش عشق های زندگی اش؛ فقط این حرکت از کریس که خودش در دنیای مد یک پا استاد است بعید بود که تیشرتش را بزند زیر شلوارش!آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام53. «کیتی هولمز».آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام54. «کریستوفر هیوجو» این مرد وحشی دوست داشتنی سریال «بازی تاج و تخت» تولد «لیام کانینگهام» را به او تبریک گفت.

 

آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام55. «کیت هادسون» با آرایش و لباس مخصوص دهه چهل برای تست دوربین برای فیلم جدیدش.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام56. «زندایا» از الان بلیطش را برای کنسرت «بیانسه» در ماه سپتامبر تهیه کرده است و بی صبرانه در انتظار فرا رسیدن آن روز است.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام57. «کیتی پری» حسابی در زمینه سیاست فعال شده و نه تنها برای انتخابات ریاست جمهوری برای «هیلاری کلینتون» تبلیغ می کند، بلکه می خواهد در انتخاب سناتورها هم تاثیرگذار باشد.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام58. «کیت هرینگتون» را به این سادگی ها نمی توان در اینستاگرام پیدا کرد، ولی ما به خاطر شما همه جا را به دنبال جان اسنو می گردیم.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام59. «کلوین هریس» رابطه خود با «تیلور سوییفت» را بعد از 15 ماه به اتمام رسانده و دلیل آن را هم موفقیت بیش از حد تیلور اعلام کرده است! البته پیش از آغاز این رابطه هم تیلور همین قدر موفق بود و اگر او از چنین چیزی می ترسید بهتر بود از اول این رابطه را شروع نکند!

آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام60. «سو یو جین» با گل هایی زیبا که کثیفی آینه اجازه نداده زیاد خودشان را نشان بدهند.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام61. «لی مین هو» بعد از یکی دو هفته غیبت با یک عکس حرفه ای بازگشته است که نبودنش را جبران می کند.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام62. «پارک چان یول».آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام63. «او سه هون» فکر کرده با سایه قهوه ای دور چشم ها و کثیف کردن دست هایش خیلی ترسناک شده است؟

آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام64. «جونگ یانگ هوا» خسته ولی پر انرژی پس از یک اجرای فوق العاده.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام65. «یه سونگ» همراه با خواننده و بازیگر چینی به نام «ژومی»؛ البته حداقل فعلا قصد نداریم بخشی را هم به هنرمندان چینی اختصاص بدهیم.

آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام66. «لیتوک» با دو عکس نه چندان متفاوت از یکدیگر همراه با سگ پشمالویش.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام67. اگر اهل تماشای سریال های کره ای باشید حتما چهره «کیم جی سو» را به یاد دارید.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام68. این روحیه مخملی «جونگ هیون» ممکن است برای دیگران سوء تفاهم ایجاد کند.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام69. این عکس «جونگ هائه این» و «کیم جی هون» شبیه به عکس های یادگاری دوران سربازی است.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام70. «مروه بول اوئور» همراه با مادر یا به قول خودش ملکه اش.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام71. «مورات دالکیلیچ» در حال لذت بردن از آفتاب بهاری، هر چند به نظر می رسد گرما کلافه اش کرده باشد.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام72. «سینم کوبال» که بعد از ازدواج با «کنان ایمیرزالی اوغلو» در بین دختران تمام دنیا دشمنان زیادی پیدا کرده است فعلا که خیلی راضی و خوشحال به نظر می رسد.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام73. «ایرم دریجی» این روزها را با اجرای کنسرت در کشورهای اروپایی می گذراند، این بار در کپنهاگ.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام74. «گوکهان تپه» مرد با استعداد و فعال دنیای موسیقی ترکیه در حال اجرا روی صحنه.آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام