پارس ناز پورتال

راهنمای خرید لباس مجلسی زنانه مناسب و ارزان

راهنمای خرید لباس مجلسی زنانه مناسب و ارزان

خرید لباس مجلس با توجه به قیمت بالای این لباس، تنوع زیاد در مدل های گوناگون و ظرافت و دقت در زمان پرو همه موجب می شود تا شما خریدی آسان در پیش رو نداشته باشید. از این رواین خرید برای خانم های به کی از بزرگ ترین چالش ها تبدیل شده است.

 

از این رو داشتن راهنمای خرید لباس مجلسی مناسب در این خرید حساس به شما کمک زیادی می کند. در این مطلب شما را با نقشه راهی آشنا می کنیم تا به راحت ترین شکل اقدام به خرید لباس با قیمت مناسب کنید.

 

راهنمای خرید لباس مجلسی زنانه و دخترانه

به طور کلی لباس مجلسی به لباسی گفته می شود که در مهمانی های مانند عروسی، دورهمی های دوستانه، جشن تولد و … استفاده می شود. برای دوخت این لباس از پارچه های درجه یک با کیفیت که جلوه ای لازم را داشته باشد، استفاده می شود. این لباس ها در دو نوع رسمی و غیر رسمی در بازار موجود است، که شما باید متناسب با نوع مراسم تان یکی از آن ها را انتخاب کنید.

 

انتخاب لباس مجلسی تا حد زیادی امری سلیقه ای می باشد اما باید موارد دیگری مانند سن، موقعیت اجتماعی، رنگ بندی و اندام را نیز در نظر گرفت. در کل لباس شما باید به گونه ای باشد که نقاط قوت شما را بیشتر نمایان کند. در ادامه با ما همراه باشید تا معیارها و راهنمای خرید لباس زنانه، دخترانه و بچه گانه را به شما بگوییم.

 

انتخاب لباس با توجه به قد

اگر شما فرد کوتاه قدی هستید و هیکل توپری دارید بهتر است از لباس های یقه گرد و یقه هفت استفاده کنید. این دسته از خانم ها نباید از لباس های بلند استفاده کنند؛ زیرا آن را کوتاه تر نشان می دهد.

 

انتخاب لباس مجلسی با توجه به فرم اندام

در حال خرید لباسی که مطابق با فرم بدنی شما باشد و موجب شود تا شما در آن احساس راحتی داشته باشید، در اولویت می باشد. همانطور که گفته شد شما باید لباسی را انتخاب کرده تا نقاط ضعف شما را به طور کامل پوشش دهد. به عنوان نمونه اگر شما پاهای خوش فرمی ندارید باید از لباس های بلند استفاده کنید. در ادامه شما را با انواع اندام ها و لباس مناسب آن ها آشنا می کنیم.

 

اندام گلابی

این افراد دارای باسن و ران بزرگی هستند. لباس مجلسی مناسب آن ها:

 

* تاپ های با حلقه آستین گشاد

* دامن های راسته با حداقل 5 سانتی متر بالای زانو

* خرید لباس مجلسی پرنسسی به دلیل داشتن دامن پرچین مناسب آن ها نیست.

 

اندام سیب

این خانم ها دارای بالاتنه درشت و کوتاهی می باشند. لباس مناسب آن ها:

 

* پیراهن های کاملا گشاد

* لباس های که از زیر سینه گشاد می شود.

* پیراهن های که روی باسن بسته می شود.

 

اندام مستطیلی

این افراد دارای کمر باریک، سینه های کوچک و بدن کم انحنا مانند یک ورزشکار هستند. برای این دسته از خانم ها می توان راهنمای خرید لباس مجلسی مناسب را این گونه شرح داد:

 

* لباس های راسته یا پرچین

* پیراهن های با یقه قایقی باز یا بدون شانه

* لباس مجلسی های آستین حلقه ای

 

اندام ساعت شنی

این فرم بدنی به عنوان یکی از زیباترین اندام هاست. این خانم ها دارای سینه و باشن و بزرگ و کمر باریکی هستند؛ از این رو لباس های تنگ و چسبان که زیبایی های اندام آنها را نشان می دهد، بهترین انتخاب است.

 

اندام مثلثی

کمر و باسن آن ها باریک می باشد؛ اما قفسه سینه بزرگ و شانه های پهنی دارند. از این رو انواع مدل لباس مجلسی جدید زنانه و دخترانه شامل موارد زیر است:

 

* دامن و شلوارهای فاق بلند

* لباس های با دامن های کلوش و پرچین

* پوشیدن پیراهن های بندی اصلا توصیه نمی شود.

 

لباس مجلسی متناسب با رنگ پوست

راهنمای خرید لباس مجلسی زنانه مناسب و ارزان

شما برای این که هماهنگی بیشتری در استایل خود ایجاد کنید، بهتر است که رنگ لباس خود را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید. خیلی از افراد بدون توجه به این موضوع، لباس خود را با توجه به رنگ سال انتخاب کرده، از این رو جذابیت لازم را ندارند. در ادامه انواع طیف رنگ پوست و رنگ مناسب آن را گفته ایم.

 

رنگ پوست تیره: این دسته از افراد باید لباس های به رنگ روشن استفاده کنند.

 

رنگ پوست روشن: خانم های با این رنگ پوست از پوشیدن لباس های روشن خودداری کنند، زیرا آن ها را بی روح نشان می دهد. رنگ های تیره موجب جذابیت بیشتر آن ها می شود.

 

پوست گندمی یا زرد رنگ: برای این که پوست شما متعادل تر نشان داده شود، از رنگ های روشن تر استفاده کنید.

 

پوست برنزه یا زیتونی: این دسته از خانم ها می توانند از رنگ های تیره یا رنگ های روشن و نئونی استفاده کنند.

 

در نظر گرفتن بودجه

ابتدا رنج قیمتی را که می خواهید لباس مجلسی شما داشته باشد، در نظر بگیرد. تا به سراغ لباس های بروید که در آن طیف قیمتی قرار دارند. در ضمن هزینه های دیگری مانند اتوشویی قبل و بعد از مراسم و فیتینگ لباس توسط خیاط را نیز مد نظر داشته باشید. در این میان مزون آنلاین دریمیس به عنوان یک از بزرگ ترین کانال خرید لباس مجلسی، انواع پیراهن های مجلسی را با قیمت مناسب و با بهترین تخفیفیات در اختیار خریداران قرار می دهد.

 

انتخاب لباس مجلسی با توجه به نوع مراسم تان

یکی از مهم ترین پارامتری های خوش پوشی، لباس پوشیدن با توجه به موقعیت و مراسم تان است. اگر شما به یک مهمانی رسمی مانند جشن عروسی دعوت شده اید، بهتر است از لباس های آهاردار، پر زرق و برق با رنگ های تیره استفاده کنید. در مقابل برای شرکت در مهمانی های غیر رسمی مانند جشن تولد از لباس های کوتاه و پرچین با طرح های شلوغ و طرح دار استفاده کنید.

 

در نظر گرفتن میزان چروک پذیری لباس

شما با کمی دقت در جنس پارچه لباس می توانید کیفیت آن را بفهمید. برای این کار کافی است در عرض چند ثانیه مقدار از پارچه لباس را در دستان خود فشار دهید؛ اگر لباس چروک شد به این معنی است که برای لباس مجلسی اصلا مناسب نیستند.

 

انتخاب اکسسوری های مناسب برای انتخاب لباس مجلسی

در راهنمای خرید لباس مجلسی مناسب دخترانه و زنانه، توجه به اکسسوری ها مانند کیف، کفش و جواهرات کمتر است. هماهنگ کردن اکسسوری ها با نوع لباس، فرم بدنی و رنگ پوست تان موجب جذابیت هرچه بیشتر شما می شود.

 

خرید لباس مجلسی مطابق سایزتان

برای این خرید باید حتما لباس را پرو کنید و نباید براساس سایز همیشگی خود خرید کنید. در صورت این که اقدام به خرید اینترنتی لباس مجلسی می کنید باید اندازه های خود را بگیرید و آن را به فروشند دهید. در حالت کلی لباس های مجلسی به دلیل داشتن کاپ و ژیپون یک الی دو سایز با لباس های راحتی متفاوت هستند.

 

خرید خود را به دقیقه نود موکول نکیند

با توجه به این که شما پول زیادی برای خرید انواع “مدل لباس مجلسی دخترانه شیک” پرداخت می کنید، پس نباید با عجله این کار را انجام دهید. شما باید از چند ماه قبل از مراسم به دنبال پیدا کردن فروشگاه و مزون معتبر متناسب با بودجه خود باشید.

 

آشنا شدن با ترندهای سال

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که مطابق با ترندهای سال و مد روز لباس می پوشید، پس باید به دنبال صفحات مد و فشن در شبکه های اجتماعی باشید تا از جدیدترین مدهای روز آگاه شوید. با توجه به این که مد لباس مجلسی مدام در حال تغییر است برای خرید آن توجه زیادی به مد سال نداشته باشید.

 

نباید تمامی لباس ها را پرو کنید

شما برای این که خرید راحت تری داشته باشید، باید در موقع جست و جو و خرید لباس با قیمت مناسب، به دنبال لباس های با بودجه، فرم اندام و رنگ پوست خود باشید و آن ها را پرو کنید.

 

پوشیدن کفش پاشنه بلند همراه لباس

به طور کلی کفش های پاشنه بلند موجب شکل گیری کلی فرم باسن و پاهای شما می شود. هیچ وقت این لباس ها را با کفش های اسپرت پرو نکنید و لباس های مجلسی بلند با کفش پاشنه بلند جذابیت و زیبایی بیشتری دارد.

 

خرید اینترنتی لباس مجلسی از بزرگ ترین مزون آنلاین لباس مجلسی

در حال حاضر مردم بیشتر خرید های خود را به صورت آنلاین و در فضای وب انجام می هند. این نوع خرید شما را از گشتن بی هدف و خسته کننده در بازارهای فیزیکی مختلف آسوده می کند. در این مطلب شما را با راهنمای خرید لباس مجلسی مناسب دخترانه، بچه گانه و زنانه آشنا کردیم. شما برای خرید آنلاین لباس شب با قیمت مناسب می توانید با توجه به این معیارها بهترین خرید را داشته باشید.

 

در این میان برای داشتن آسان ترین خرید زیر نظر کارشناسان خبره دنیای مد و پوشاک می توانید به مزون آنلاین دریمیس به عنوان ” بزرگترین مزون لباس مجلسی” با آدرس اینترنتی www.dreamiss.ir مراجعه کنید. این مجموعه با داشتن پشتیبانی 24 ساعته، ضمانت بازگشت وجه و مرجوعی و اسال رایگان در تهران؛ “خرید اینترنتی لباس مجلسی از دریمیس” را برای شما لذت بخش کرده است.