پارس ناز پورتال

ساخت استوری جذاب در اینستاگرام

ساخت استوری جذاب در اینستاگرام

آشنایی با استوری های جذاب در اینستاگرام

ساخت استوری جذاب در اینستاگرام باعث می شود که شما در در فضای مجازی خوش درخشیده و با تلاش و کوشش بتوانید بازدیدکنندگان زیادی را به پیج خود وارد کنید؛ چون هر چقدر بازدید کننده یک پیج بالا باشد به همان میزان رشد و افزایش درآمد را مشاهده می کنید،

 

بنابراین برای اینکه بتوانید در اینستاگرام حرفی برای گفتن داشته باشید بهتر است ساخت استوری جذاب در اینستاگرام را دانسته و با توجه به مطالعه ی دستورالعمل ها و همچنین کسب اطلاع از نحوه ی تولید محتوا در اینستاگرام، افراد های مختلف را به پیج خود دعوت نمایید.

ساخت استوری جذاب در اینستاگرام

 به عبارت دیگر اگر از نحوه ی ساخت استوری جذاب در اینستاگرام مطلع باشید ظرف مدت کوتاهی نتیجه مطلوبی را دریافت کرده و به جای استفاده مصرف کننده از اینترنت و فضای مجازی کسب درآمد از اینستاگرام را تجربه کنید، گرچه این شبکه اجتماعی در نزد کاربران بسیار محبوب بوده و از این شبکه اجتماعی یا اینستاگرام برای اوقات فراغت استفاده می شود، تصور کنید چقدر خوب می شود که شما هم از این شبکه اجتماعی رایگان درآمد کسب کنید.

 

جذب مخاطب با ساخت استوری جذاب در اینستاگرام

هنگامی که استوری جذاب بسازید طبیعتا استوری شما مورد استقبال افراد بیشتری نیز قرار میگیرد. اگر بتوانید استوری جذاب بسازید دیگر نیاز نیست با خرید ویو استوری آمار بازدید استوری خود را افزایش دهید؛ هرچند خرید آن نیز مورد استقبال افراد بسیار زیادی قرار گرفته و یکی از ساده ترین روش ها برای افزایش بازدید استوری است.

 

به هر حال شما باید همه تلاشتان را کنید تا بتوانید محتوایی جذاب در استوری خود آپلود کنید تا چشم بینندگان به شما خیره شود. بدون شک با انجام اینکار مخاطبین زیادی جذب پیج شما خواهند شد. استوری ها جایگاه بسیار ویژه ای در اینستاگرام دارند بگونه ای که هم اکنون شاهد هستیم که تعداد استوری های پیج ها به مراتب بسیار بیشتر از پست هایشان است! در ادامه نیز برای شما نحوه ساخت یک استوری جذاب را شرح میدهیم تا بتوانید به نیت خود در این شبکه اجتماعی نزدیکتر شوید.

ساخت استوری جذاب در اینستاگرام

نحوه ساخت استوری جذاب در اینستاگرام

 ساخت استوری جذاب در اینستاگرام نیازمند رعایت اصولی است که در این قسمت به بررسی آن می پردازیم تا به کمک ابزار های مختلف و همچنین نبوغ در تبلیغات بتوانیم محتوا یا صدای خود را به گوش سایر افراد در اینستاگرام برسانیم، بدین ترتیب با رعایت اصول انتشار ویدیو و تصویر در اینستاگرام و همچنین برنامه ریزی درست می توانیم خود را در میان پیج های بسیار بزرگ دیده و حتی با گذر زمان و سیر صعودی پیج تبلیغات هم دریافت کنیم که همه ی این موارد به پشتکار شما بر می گردد که به چه میزان برای این برنامه وقت خواهیم گذاشت.

 

ساخت استوری جذاب به چه صورت است؟

باور کنید کافی است کمی وقت بگذارید تا بتوانید یک استوری حرفه ای برای فالوور های خود بگذارید! قبل از ساخت استوری سعی کنید مخاطبین خود را دعوت به دیدن استوری های خود کنید. اینکه بدانید مخاطبین شما به دیدن چه استوری هایی علاقه مند هستند بسیار حائز اهمیت میباشد.

 

اگر نمیدانید کافی است با آنها گفتگویی داشته باشید. برای مثال میتوانید با برگذاری لایو از مخاطبین خود سوال و پرسش کنید و همه آن ها را یادداشت کرده و در نهایت نظرات آنها را پیاده سازی کنید؛ اصلا هم نگران بازدید لایو خود نباشید! خرید ویو لایو میتواند به شما کمک کند تا افراد زیادی را به لایو خود فرا بخوانید و در راستای تولید محتوایی جذابتر قدم بردارید.

 

بعد از دانستن نظرات مخاطبین به طور کلی برای ساخت استوری جذاب در اینستاگرام می توانیم موارد زیر را بررسی کرده و با توجه به برنامه ریزی درست و همچنین سلایقی در نحوه ی اجرای آن به کار می برید یک تصویر و یا ویدیو خاص برای مخاطبان تولید کنید که اکثر آن ها با مشاهده ی ویدیو یا تصویر از شما حمایت کرده و خواستار انتشار استوری های جدیدی از شما باشند.

 

* برخی از فضاها در استور رزرو شده اند! در آن فضا دیده نشوید! در واقع در آن متن و تصویر قرار ندهد، مانند نام و اطلاعات کاربر، مکانی که برای پیام به دایرکت در نظر گرفته شده است.

 

* سعی کنید همه چیز را در استوری جا ندهید.

 

* از تصاویر گرافیکی استفاده کنید.

 

* حتما از رنگ و فونت های مناسب استفاده کنید.

 

* اگر استوری شما ویدیویی است، حتما تمام صفحه بوده و کاربر در مرکز صفحه قرار داشته باشد.

 

* صدای ویدیویی که در استوری منتشر می کنید بلند نباشد.

 

* بهتر است متن های شما سایه داشته باشند.

 

* پیشنهاد می شود از بومرنگ و سوپر زوم استفاده کنید.

 

* از فیلتر های جذاب غافل نشوید.

 

* استیکر در کنار متن ها می تواند جادو کند.

 

* یک تم رنگ و فرمت زیبا برای استوری طراحی کنید.

 

* محتوای منحصر به فرد بسازید.

 

شاید در وهله ی اول کمی ساخت استوری جذاب در اینستاگرام سخت به نظر برسد اما با دنبال کردن پیج های موفق می توانید ایده های جدیدی بگیرید، به طور مثال برای طراحی پوستر و غیره می توانید از سایت پینترست ایده بگیرید، مهم نیست که در چه حوزه ای فعال هستید با ایده پردازی از تصاویر این سایت می توانید محتوای زیبایی را تولید کنید.

 

در واقع برای ایجاد استوری جذاب باید با مشاهده ی ایده های مختلف به یک نتیجه مطلوب دست پیدا کرده و با کم ترین هزینه به آن دست پیدا کنید.بهتر است این موضوع را در نظر داشته باشید که برنامه ها و اپلیکیشن ها می توانند به کمک شما بیایند، به عنوان مثال کسانی که با موبایل تولید محتوا می کنند می توانند از ابزار یا برنامه رایگان inshot استفاده کنند که به کمک آن می توانید ویدیو و تصاویر خود را ویرایش کنید، گرچه پیشنهاد ما این است که برای بهبود عملکرد از نرم افزار های رایانه مانند پریمیر، فتوشاپ و … کمک بگیرید.

ساخت استوری جذاب در اینستاگرام

هدف از تولید یک استوری جذاب چیست؟

پاسخ این پرسش بسیار ساده است! افزایش بازدید پیج! بله تمامی این فعالیت ها در راستای افزایش بازدید پیجمان انجام میدهیم که در نهایت منجر به افزایش فالوور های ما میشود. بسیاری از افراد زمان کافی برای ساخت و تولید محتوا ندارند و اکثر آن ها با خرید ویو اینستاگرام بازدید پیج های خود را بصورت واقعی و فوری افزایش میدهند. هرچند خرید بازدید یک روش مقرون به صرفه و سریع میباشد ولی نباید اهمیت دیگر فعالیت ها در اینستاگرام را نادیده گرفت.

 

به طور کلی فضای مجازی به دو دسته تقسیم می شود، گروه اول کسانی هستند که به دنبال استوری و پست جذاب می گردند تا اوقات فراغت خود را سپری کنند و گروه دیگر به دنبال راهی برای ساخت استوری جذاب در اینستاگرام هستند که قطعا گروه دوم به جایگاه ویژه ای در فضای مجازی دست پیدا کرده و در برخی موارد می توان به درآمد های بسیار بسیار بالا نیز فکر کرد.

 

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما بلاگر و اینفلوئنسرهای اینستاگرام درآمد های ساعتی دارند و زندگی برخی از آن ها به حدی تغییر کرد که این شغل به عنوان یکی از پردرآمدترین مشاغل حال حاضر در ایران و جهان شناخته می شود، به شرطی که در کار خود بهترین بوده و به خود باور داشته باشید.

 

از کجا بفهمم که استوری من جذاب است؟

بعضی از افراد مرتب از خود می پرسند از کجا بفهمیم که استوری یا پست ما برای کاربر جذاب است؟ برای پاسخ به این سوال اول از همه از نزدیک ترین افراد خانواده یعنی، خواهر، برادر، مادر و پدر از استوری و تولید محتوای خود سوال بپرسید! گرچه هیچ چیز نباید شما را ناراحت یا نگران کند چرا که ممکن است در وهله ی اول با مخالفت های شدید خانواده همراه شوید.

 

اما با پرسش های متداول از نزدیکان و همچنین آمار های رایگانی که اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد به نتایج خوبی خواهید رسید، گرچه در صورت مشاهده نتیجه ی نامطلوب می توانید برنامه ریزی درستی را تنظیم کرده و منطبق با آن پیش روید، هیچ چیز نباید شما را ناامید کند چرا که قرار است با ساخت استوری جذاب در اینستاگرام مخاطبان زیادی را جذب کرده و شما هم به عنوان یک از دریافت کننده های تبلیغ در اینستاگرام باشید،

 

در ضمن موضوعی که به پیشرفت شما بسیار کمک می کند این است که تحت هیچ شرایطی آرمان های خود و خانواده را زیر سوال نبرید، از هنر خود استفاده کنید چرا که بسیاری از بلاگر ها زندگی نمایشی داشته و هر چیزی که در کلیپ مشاهده می کنید واقعی نیست!

 

بنابراین با تمام توان هنر خود را به نمایش بگذارید و از استعداد درونی خود برای کسب درآمد از راه مجازی استفاده کنید. همچنین در صورت نیاز میتوانید از خدمات وبسایت خرید ویو (www.kharidview.ir) در راستای افزایش بازدید پیج خود استفاده کرده و به نتایج جالبی دست پیدا کنید. امیدواریم بتوانید روز به روز در این شبکه جذاب رشد بیشتری داشته باشید.