پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان «371»

عکس هاي دیدنی و جذاب بازیگران معروف ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام را میتوانید در ادامه این مطلب دیدن نمایید.

 

سلفی خانوادگی یکتا ناصر درکنار منوچهر هادی و سوفیا بانو پست ابتدایی مطلب امروز ماست. ماشاالله سوفیا چه لپی به هم زده. خداوند همه ی کوچولوهای عزیز را از بلایا و بیماری ها حفظ کند.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)محمد پنجعلی به همراه هانی پسر هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم پرسپولیس درکنار سید علی صالحی در صحن حرم حضرت امام رضا «ع». گویا آقا هانی با جناب پنجعلی به زیارت امام هشتم «ع» آمده هست.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)اقدامی در خور ستایش ار فدراسیون پرورش اندام ایران. رئیس فدراسیون با این نشان سینه طلایی از زحمات صفر کشکولی پیش کسوت این عرصه و همینطور سینما، تقدیر کرد. چه کارساز هست که پیشکسوت ها را ببینیم و ان ها را دریابیم، پیش ازآن که برای تقدیر کمی دیر شده باشد.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)بانو سوپراستار در نمایی از فیلم جدیدش. هدیه اینبار در فیلم “موجب” مقابل دوربین آرش لاهوتی قرار گرفته هست. لاهوتی کارگردانی جوان و ناشناخته هست که پیش از این با مستند ها و فیلمهای کوتاهش جوایز متنوعی را کسب کرده بود. / عکس های بازیگران

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)روشنک بانو عجمیان در کانادا تشریف دارند. این روز ها کانادا برای عزیزانِ سلبریتی تبدیل به کن سولقانِ ما معمولی ها شده هست. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)پولاد کیمیایی و یغما گلرویی در طرفین استاد مسعود کیمیایی که این روز ها فیلم قاتل اهلی را در پرده دارد. اي کاش استاد کمی کمتر فیلمش را هزينه پسرش می‌کرد. با اینکار در قاتل اهلی هم به فیلم ستم کرده و هم به پولاد.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)سیما تیرانداز با لباس قجری اش در پشت صحنه کار جدیدشان که در سرمای پاییز با شب کاری در حال ادامه هست. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)سربلندي آفرینی تاریخی سهراب مرادی دلاورمرد اصفهانی ورزش وزنه برداری با رکوردشکنی همراه شد و یک ملت را شاد کرد. سیاوش خیرابی هم این سربلندي آفرینی را تبریک گفته هست.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)بهاره افشاری از حضور خود در جشنواره فیلم فجر خبر داد اما هیچ توضیحی درمورد اسم کار و سایر جزئیات آن نگفته هست. بهاره جان تا وقتی فیلم در جشنواره توزيع نشده درمورد حضور آن در جشنواره مطمئن نباش.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)تصویر یادگاری الناز شاکردوست و امیر جعفری، بازیگران نمایش “گم و گور” درکنار میهمان هاي مخصوصاً شب قبل نمایششان، یعنی اکرم محمدی، بهروز افخمی، مرجان شیرمحمدی و پسرش اهیل و همینطور علی جان قربانزاده که بدون سامان مقدم به تماشای نمایش نشسته بود. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)دیروز تولد پدر و پادشاه موسیقی راک ایران، استاد کوروش یغمایی بود. تبریک به کسیکه همگام با نخستین هاي این سبک موسیقی در دنیا، آنرا وارد موسیقی ایران کرد و به آن جان بخشید. امیدواریم کوروش خان سال هاي سال سلامت باشند و بالاخره روزی حضور مجدد ایشان روی صحنه هاي ایفا را ببینیم. پست تبریک محسن چاوشی را شاهد هستید.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)رضا داودنژاد و همسرش غزل بدیعی در جشن نفس که به پاس عمل اهدای عضو و به ذکر زنده ذکر عسل بدیعی برگزار شده بود. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)علی پهلوان از نیم کره جنوبی زمین در حال خریدن فحش برای خود هست. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)عمو پورنگ با این تصویر قدیمی تولد امیرمحمد را تبریک گفت و کلی از همکار قدیمی اش تشکر کرد. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)تصویر یادگاری آزاده صمدی درکنار خواننده گروه بُمرانی، پس از تماشای کنسرت عزیزان. بمرانی گروهی در سبک موسیقی تلفیقی هست که کارهایش روشنفکر پسند و ناب هست. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)افسانه پاکرو در حاشیه جشنواره فیلم پرواز که نه می دانیم مرتبط به چیست و نه خبر داشتیم کِي برگزار شده هست! 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)سلفی خلاقانه و خفن عباس غزالی که به طرز شگفت آوری در آن اثری از فرزندان خواهران و برادران عباس نیست. عکسهای بازیگران

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)متاسفانه همه ی بزرگان فلسفه و هنر جملات خودرا از مریم کاویانی دزدیده اند که این اصلا رخداد خوبی نیست. امیدواریم مریم بانو فکری به حال این قضیه بکنند. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)خاطره بازی بابک کریمی با عکسی قدیمی و ناب از سلاطین هنر زنده ذکر عباس کیارستمی، نصرت خان کریمی، به همراه احمد کیارستمی و بابک کریمی جوان تر. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)سپهر حیدری و همسر جان درکنار اتومبیل سوپرلوکسشان در منطقه آزاد کیش که به ذکر گل دقیقه 96 سپهر به سپاهان که منتهی به قهرمانی پرسپولیس شد، این شماره را روی آن درج کرده هست.  

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)سامیه لک، هنرمندی که دایره هنرنمایی هایش دراین روز ها به اینستاگرام محدود شده هست. مشابه خیلی هاي دیگر.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)کیمیا علیزاده و رفیقش در حال تفریحات تابستانی در چله سرما. فکر کنم تصویر اخیر نباشد.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)سلفی مجتبی محرمی و دافی اش که آخرین بازمانده زندگی مجبتی قلمداد می‌شود.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)نیکی بانو کریمی در حاشیه توزيع فیلم “آذر” در سینما کوروش. آن قدر که نیکی کریمی برای فروش این فیلم خود رابه آب و آتش می‌زند، محمد حمزه اي کارگردان فیلم نمی‌زند. البته این که نیکی تهیه کننده فیلم هست هم دراین مورد بی تاثیر نیست!

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)تصویر هنری خفن طور خاطره اسدی که قطعا هیچ مصرف دیگری جز ربایش لایک در اینستاگرام ندارد.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)ژاوی اگر می‌دانست مرتضی پورعلی گنجی قرار هست چنین کپشنی زیر عکسشان بنویسد عمراً برای تصویر نمی ایستاد.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)فرزاد فرزین و محسن یگانه در ارتفاعات کالیفرنیا باهم دیداری تازه کردند. بله.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)بازهم عبارت تکراری ولی دقیقا درست “بینظیر هست این مهراب”. یکی از بی حریف ترین طناز هاي ماست مهراب قاسمخانی.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)پوریا شکیبایی هم هر از چند گاهی با عکس هاي خوشگل ذکر پدر می کند تا جای خالی زنده ذکر خسرو شکیبایی خیلی آزاردهنده نباشد.  

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)بهنوش بانو دیر جنبیدی، انتخابات به پایان رسید! 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)شیوا بانو خنیاگر درکنار دم و دستگاه یک دوربین نگاتیوی قدیمی.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)سلفی احسان کرمی درکنار سیامک صفری بازیگر توانمند تئاتر و سینما و همکار عزیزشان پیش از آغاز نمایش “لامبورگینی 2” که سحر قریشی نقش اول آن هست.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)فریبا نادری برای التیام فروش رستورانش دست به دامن مستر تیستر مشهور شده.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)تصویر هنری خوشگل که حضور بد هنگام میلاد کی مرام آنرا خراب کرده هست. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)یعنی گربه هاي خیابان هم از دست نفیسه روشن در امان نیستند.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)همه ی جعفریااااا 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)سلفی بدون شرح و بی علت لیلا اوتادی پست پايان مطلب امروز ماست. تا فردا خداوند یار و نگهدارتان.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (371)

 

مطالب مرتبط :

عکس های خبری از بازیگران و ستاره ها «370»

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران «369»

عکس های بازیگران و خبرهای جنجالی «368»

عکس های بازیگران و هنرمدان معروف «367»