پارس ناز پورتال

مشهورترین بازیگران زن ایرانی در خارج کشور +عکس

مجموعه : اخبار سینما
مشهورترین بازیگران زن ایرانی در خارج کشور +عکس

مشهورترین بازیگران زن ایرانی در خارج کشور +عکس

بازیگران ایرانی که از پدر یا مادر ایرانی هستند یا کلا ایرانی تبار می باشند در خارج بسیار هستند. ما در این مطلب معروف ترین آن ها را به شما معرفی می کنیم. برخی از موفق ترین بازیگران زن ایرانی تبار در سینمای جهان را در این پست معرفی می کنیم.

 

نادیا بیورلین از پدری سوئدی و مادری ایرانی تبار در امریکا متولد شده است. او در سریال روزهای زندگی ما ایفای نقش کرده است.
مشهورترین بازیگران زن ایرانی در خارج کشور +عکسنسیم پدراد از پدر و مادری ایرانی در ایران متولد شده و در دو سالگی به امریکا مهاجرت کرده اند. او در من نفرت انگیز 2 و برنامه SNL حضور داشته است.
مشهورترین بازیگران زن ایرانی در خارج کشور +عکساز بزرگ ترین افتخارات شهره آغداشلو این هنرپیشه ایرانی، نامزدی دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل زن در فیلم خانه ای از شن و مه است.
مشهورترین بازیگران زن ایرانی در خارج کشور +عکسنکار زادگان هنرپیشه ایرانی امریکایی است که در آلمان متولد شده است. او در سیزن هشتم سریال 24 ایفای نقش کرده است.
مشهورترین بازیگران زن ایرانی در خارج کشور +عکسسارا شاهی با نام آهو جهانسوز از پدری ایرانی و مادری اسپانیایی در امریکا متولد شده است. او در سریال های بسیاری مانند مظنون، سوپرانوز، سوپرنچرال و…بازی کرده است.
مشهورترین بازیگران زن ایرانی در خارج کشور +عکسبهار سومخ یک بازیگر ایرانی امریکایی است که در فیلم های ماموریت غیرممکن3، تصادف و اره 3 بازی کرده است.
مشهورترین بازیگران زن ایرانی در خارج کشور +عکسکاترین بل از مادری ایرانی تبار و پدری اسکاتلندی در لندن به دنیا آمده است. او در سریال های Army wives, JAG و فیلم بروس آلمایتی بازی کرده است.
مشهورترین بازیگران زن ایرانی در خارج کشور +عکسنازنین بنیادی در تهران متولد شد و در بیست روزگی به همراه خانواده اش به لندن رفت. او در سریال هایی مانند هوملند، 24 و بسیاری از سریال های امریکایی بازی کرده است.

مشهورترین بازیگران زن ایرانی در خارج کشور +عکس

 

کافه سینما