پارس ناز پورتال

معرفی مطبخ و امکانات داخلی آن

مجموعه : دکوراسیون
معرفی مطبخ و امکانات داخلی آن

مطبخ به محلی که در آن آشپزی و پخت و پز صورت می گیرد گفته شده که درعامیانه امروزی آشپزخانه بیان می گردد. البته این معنای کلاسیک کلمه مطبخ بوده و در دنیای امروز که فضای خانه ها لوکس تر شده و از آشپزخانه به عنوان یک فضای لوکس استفاده می شود مطبخ معنای دیگر پیدا کرده است.

 

مطبخ فضایی در آشپزخانه است که از نگاه عوام دور بوده و به محل مخفی برای شست و شوی ظروف کثیف و پخت غذا بدل گشته و البته دارای همه امکانات شامل گاز رومیزی، سینک ظرفشویی، هود آشپزخانه می باشد.

 

مزایای داشتن مطبخ درخانه

 

آشپزخانه ها محل پر رفت آمد و کارکردی هستند و همیشه بیش از سایر محیط ها در خانه مورد استفاده قرار می گیرند. در خانه های لوکس و مدرن امروزی که یک دست بودن و تمیز بودن در محیط مطرح است این مغایرت می تواند نمای خانه را دگرگون کند.

 

اما وجود مطبخ در خانه ها این مشکل را حل کرده و افراد دیگر نگران شسشتو یا پخت و پز در هر زمان از شبانه روز نخواهند بود.بهترین کاربرد و اهمیت مبطخ هنگام ورود مهمان ها نشان داده می شوند. آنها با یک آشپزخانه مدرن و سراسر تمیز عاری از هرگونه کثیفی و چربی مواجه شده و علاوه بر آن آشپزخانه شما درخشان تر از همیشه برایتان خواهد بود.

معرفی مطبخ و امکانات داخلی آن

چه وسایلی را می توان در مطبخ قرار داد

مطبخ یک اشپزخانه کاملا مجهز است که آماده برای هر نوع پخت و پز و شسشتوی ظروف است. در مطبخ شما از امکاناتی شامل سینک، گاز، هود،کابینت و آبچکان و … است. البته این فضا معمولا 20 متر بوده و نمیتوان اقلام بزرگی همچون ماشین ظرفشویی، لباسشویی، یخچال، فر توکار و سایر اقلام را در آن جا داد.

 

معمولا در مطبخ از امکاناتی ارزان تر مانند سینک و گاز استیل، استفاده می شود و تجهیزات لوکس مانند گاز شیشه ای، سینک گرانیتی، فرتوکار، هود مورب یا مخفی، میز ناهار خوری و شیر ظرفشویی لوکس در آشپزخانه قرار می گیرد.

معرفی مطبخ و امکانات داخلی آن

 

تجهیزات مطبخ خود را از کجا تهیه کنیم

تهیه کردن اقلام و وسایل و تجیهزات آشپزخانه خودش چالشی بزرگ برای افراد است. فروشگاه مطبخ شاپ یکی از بزرگترین و کامل ترین مجموعه های تجیهزات آشپزخانه بوده که وسایل آشپزخانه تمیز و کثیف را در بیشترین تنوع دارد.

 

مطبخ شاپ دارای سه شعبه در تهران در بورس تجهیزات آشپزخانه بوده و عامل و نماینده فروش بهترین برند های این صنعت است. تجهیزاتی که می توانید از مطبخ شاپ تهیه کنید به شرح زیر است.

 

1- گاز صفحه ای» از مهمترین تجهیزات آشپزخانه اجاق گاز است که در مدل شیشه ای و استیل در بازار مورجود است. مطبخ شاپ برندهای شامل داتیس، تکنوگاز، مسترپلاس، آلتون، آریستون، زیگما و بوش را میزبانی می کند.

 

2- سینک ظرفشویی» سینک ظرفشویی از وسایل کاربردی بوده که در مدل های گرانیت و استیل قابل عرضه است. ما در مطبخ برندهایی مانند مکاپا، الیچی، بلانکو، شاک و برندهای ایرانی مانند اخوان استیل البرز رو به فروش می رساند

 

3- فر توکار» یکی از وسایل لوکس در آشپزخانه فر توکار است که به ابزار کارآمد و دستیار سریع آشپزی می باشد. مطبخ شاپ نماینده برندهای داتیس، آریستون، ویرپول، زیگما، تکنوگاز، آلتون و مسترپلاس است.

 

4- هود آشپزخانه» هودها نقش یک هواساز و تزئین کننده نمای آشپزخانه را دارند. هودهای موجود در فروشگاه اینترنتی مطبخ شاپ برندهای مطرحی همچون الیکا، داتیس، کن، اخوان، البرز، آلتون، تکتو و … است که در مدل های شومینه ای، مورب و مخفی به فروش می رسد.

 

چرا خرید از مطبخ شاپ

معرفی مطبخ و امکانات داخلی آن

فروشگاه مطبخ شاپ کامل ترین و بزرگترین مجموعه تجهیزات آشپزخانه است که در سه شعبه در بهترین بازارهای تهران شعبه دارد و همچنین دارای یک فروشگاه اینترنتی بزرگ به آدرس https://matbakhshop.com و یک پیج اینستاگرام فعال در همین حوزه به آدرس @matbakh_shop می باشد.

 

همچنین کارشناسان فروش این مجموعه از مجرب ترین و با تجربه ترین فروشندگان در این حوزه بوده که با اطلاعات کاملی که از محصولات به مشتریان می دهند می توانند دید آنها را برای خرید یک محصول خوب باز کنند.

 

قیمت ها در فروشگاه مطبخ کاملا رقابتی بوده و به جهت اینکه این مجموعه نماینده برندهای مطرح ایرانی و اروپایی است تخفیفات این فروشگاه در بالاترین حد ممکن قرار داشته و گواه این موضوع گارانتی بازگشت وجه در صورت به دست آوردن قیمت محصولات با رقم پایین تر است.