پارس ناز پورتال

آراد صنعت کیان البرز تولید کننده انواع مدل بالابر هیدرولیک، آسانسور شیشه ای

آراد صنعت کیان البرز تولید کننده انواع مدل بالابر هیدرولیک، آسانسور شیشه ای

امروزه آسانسورها در زندگی روزمره ما نه تنها در ادارات بلکه در منازل ما بسیار حیاتی هستند و با بالاتر رفتن ارتفاع ساختمان های مسکونی به دلیل افزایش جمعیت و بالاتر رفتن میزان تراکم در شهرها، مسئله انتقال به قسمت های بالایی ساختمان ها اهمیتی بسیار بالایی را پیدا نموده است.

 

آسانسور یکی از بهترین راه حل هایی است که برای این مشکل به وجود آمد و توانسته تا حد بسیار بالایی به این نیاز پاسخگو باشد. آسانسور دارای انواع مختلفی است که هر نوع آن از کاربری متفاوتی برخوردار می باشد،

 

از انواع آسانسورها می توان به آسانسور هیدرولیکی، آسانسور شیشه ای و غیره اشاره کرد، البته بالابرها همچون بالابر هیدرولیکی نیز در زمره این آسانسورها جای خواهند داشت.

 

در این مطلب نکات ضروری در مورد بالابر هیدرولیک،آسانسور شیشه ای و آسانسور هیدرولیک که توسط شرکت آراد صنعت کیان البرز تولید می شود توضیح داده شده است.

 

بالابر هیدرولیک

بالابر هیدرولیک بصورت گسترده برای بالا بردن بارهای سنگین به شکل ماشین آلات و تجهیزات در سطوح مختلف بکار می رود.از ویژگی های بارز بالابر هیدرولیکی می توان به نرمی در حرکت،استهلاک پایین، قابلیت استفاده از رنگ های مختلف(هماهنگ با فضا) عدم نیاز به چاهک و… را می توان نام برد.

 

در آن از مکانیزم تبدیل انرژی هیدرولیکی استفاده می شود. این نوع از بالابرها به دلیل همین مکانیزم هیدرولیکی خود است که توانسته است عنوان ایمن ترین نوع بالابر را به خود اختصاص دهد.

 

انواع بالابر هیدرولیک

از انواع بالابرها می توان بالابر فروشگاهی، بالابر هیدرولیکی مغازه ای و همین طور بالابر هیدرولیکی خانگی اشاره نمود. معمولا از بالابر هیدرولیکی بیشتر برای جابجایی بار و وسائل استفاده می نمایند، یکی از کارکرد های اصلی بالابرها می تواند جابجا نمودن معلولین نیز باشد.البته می توان از بالابرها به منظور جابجایی انسان های سالم نیز بهره گرفت.

 

بالابر هیدرولیکی صنعتی

بالابر هیدرولیکی صنعتی می توانند مزایای بسیار زیادی را برای کارگاه ها و کارخانه ها به دنبال داشته باشند. از جمله مزایای بسیار این دستگاه ها و یا همان بالابر هیدرولیکی صنعتی می توان به عدم نیاز آن ها به موتور خانه اشاره کرد، از دیگر مزایای بسیار مناسب این بالابر ها را باید حرکت کم صدا و بدون لرزش آن ها دانست که بسیار مناسب برای کارگاه ها می باشد.

 

بالابر هیدرولیک خانگی

این نوع بالابر هیدرولیکی خانگی که دارای کابین است دارای ایمنی بالاتری نسبت به بالابرهای گیربکسی هستند. بالابر خانگی با کابین در منازل و ساختمان هایی که فضای مناسب برای نصب آسانسور نداشته اجرا می گردد که حتی با برق خانگی(تکفاز) راه اندازی خواهد شد. شرکت آراد صنعت کیان البرز سازنده و اجرا کننده بالابر هیدرولیکی خانگی با کابین در ظرفیت و تزیینات مختلف طبق سفارش مشتری است.

 

قیمت بالابر هیدرولیک

نمی توان قیمت معینی را برای این محصول تعیین کرد، دلیل اصلی آن البته وجود تورم می باشد، ولی یک دلیل دیگر این است که این نوع از آسانسور به صورتی پیش ساخته آماده نیست، به همین دلیل بسته به محیطی که قرار است در آن نصب گردد، و میزان کاری که عملیات نصب آن لازم خواهد داشت می تواند قیمت را برای ما مشخص نماید.

 

مزایای استفاده از بالابر هیدرولیک

 

 – بالابرهای هیدرولیکی نیاز به موتورخانه جدا ندارند.

 – در حین حرکت کم صدا بوده و لرزش ندارند.

 – ظرفیت بالابر به میزان 250 کیلوگرم است.

–  ظرفیت در هر بالابر براساس نیاز مشتری تولید و ارزیابی می شود.

–  طراحی زیبا و با دوامی دارند.

 – ایمنی بالایی داشته و نصب آسان سریعی دارد .

 

عملکرد بالابر هیدرولیک

نوع عملکرد بالابر هیدرولیکی یک مدل عملکرد دو مرحله ای به شمار می رود،یعنی برای بالا رفتن موتور روشن شده، و با فعالیت هیدرولیکی ای که مخصوص این بالابر می باشد،عملیات انجام شده و بالابر به سمت بالا حرکت می نماید. مرحله دوم برای پایین آمدن است که برای انجام این وظیفه شیر برقی مخصوص پایین آوردن آسانسور روشن شده و به این ترتیب آسانسور به سمت پایین حرکت خواهد کرد.

 

در حقیقت زمانی که موتور روشن می گردد،روغن از مخزن خارج شده و جک هیدرولیک را به سمت بالا هدایت خواهد نمود،و به این ترتیب آسانسور به سمت بالا حرکت خواهد کرد،و برعکس زمانی که شیر برقی روشن می گردد، روغن از تانک در نظر گرفته شده برای جک خارج شده و باعث می شود تا جک به سمت پایین هدایت شود، و با پایین آمدن جک،آسانسور نیز به سمت پایین حرکت خواهد نمود.

 

آسانسور شیشه ای

آراد صنعت کیان البرز تولید کننده انواع مدل بالابر هیدرولیک، آسانسور شیشه ای

اولین چیزی که با گفتن “آسانسور شیشه ای” به ذهن ما می رسد، یک هتل مجلل یا یک مرکز خرید است.از آسانسور شیشه ای به عنوان یک آسانسور لوکس یاد می کنند. این آسانسور بیشتر در پاساژ های بزرگ تجاری، منازل دوبلکس به دو صورت مجزای داخلی و بیرونی ساخته می شود.

 

بزرگ ترن مزیت این مدل آسانسور پانوراما جذابیت و زیبایی بسیار بالای آن می باشد. بیشترین استفاده از آسانسورهای شیشه ای برای هتل ها و پاساژهای تجاری است و علت استفاده از آن ظاهر زیبای از بیرون که به نمای ساختمان می بخشد، و نمای دلپذیر و زیبایی است که فرد سوار شده در این مدل از آسانسور شیشه ای از نمای محیط اطراف ملاحظه می نماید.

 

قیمت آسانسور شیشه ای

 

بزرگ ترین عامل تاثیرگذار بر روی قیمت آسانسور شیشه ای سبک و نوع حرکتی آن می باشد، آسانسور های کششی قیمتی به مراتب بیشتر از آسانسور های شیشه ای هیدرولیکی دارا هستند.هر چقدر میزان مصالح به کار گرفته شده در ساختار این مدل از آسانسور بیشتر باشد قیمت آن نیز به طبع بیشتر بوده و هر چقدر میزان طبقات بیشتری را پوشش دهد نیز به همین ترتیب قیمتی بیشتر را پیدا خواهد نمود.

 

کاربرد آسانسور پانوراما

امروزه آسانسورهای شیشه‌ای( پاناروما) در بسیاری از سازه‌های مدرن مانند مراکز اداری، مراکز تجاری، مراکز خرید، مجتمع‌ های مسکونی، برج‌ ها، هتل‌ ها و رستوران‌ های لوکس به چشم می‌خورند.

 

انواع مدل آسانسور شیشه ای

 

آسانسور پانوراما دارای انواع متنوعی بوده که از نظر شیوه عملکرد به دو دسته هیدرولیکی و کششی تقسیم بندی می شود، و از نظر نمای اتاق و نوع مدل شیشه ای آن نیز به سبک های آسانسور شیشه ای گرد، و مربعی تقسیم بندی می شود که این تقسیم بندی به دلیل شکل هندسی اتاق آن می باشد.

 

کابین آسانسور شیشه ای

کابین آسانسور پانوراما با در نظر گرفتن شرایط و ابعاد آسانسور، می تواند به اشکال گرد، بیضی، مستطیل یا مربع توسط شرکت ما طراحی و اجرا شود. در صورتی که کابین آسانسور پانوراما به صورت بیضی یا گرد باشد، با در نظر گرفتن این موضوع که شیشه آن هم از نوع تخت خارج باید انتخاب شود، به همین دلیل آزمایش آونگی شیشه مورد استفاده در دیواره کابین آسانسور با ارائه گواهینامه های مرتبط با شیشه آسانسور به وسیله کارشناس استاندارد مورد بررسی قرار می گیرد.

 

چنانچه بخواهید کابین آسانسور را از نوع شیشه ای در نظر بگیرید، به منظور ایجاد چشم اندازی زیبا، حتماً باید دیواره چاله آسانسور را هم از جنس شیشه اجرا کنید؛ در غیر این صورت، باید توجه داشته باشید که در وجهی از کابین که شیشه به کار رفته است، هیچ دیواره ای در مقابل دید نباشد.

 

آسانسور شیشه ای خانگی

آسانسور شیشه‌ای خانگی در خانه‌ های دوبلکس و حتی برای آپارتمان‌ های تا ارتفاع پنج طبقه مناسب بوده و برای رفت‌ و آمدهای مداوم طراحی می‌شود. برای ساخت آسانسور شیشه‌ای خانگی معمولاً از مدل آسانسور شیشه‌ای هیدرولیکی استفاده می‌کنند.

 

دلیل اول آن ارتفاع کم آسانسور شیشه‌ای خانگی است و دوم به این دلیل که آسانسور شیشه‌ ای خانگی معمولاً در داخل منازل است و جزو دکوراسیون داخلی منزل شما بکار می‌رود؛ در واقع زیبایی در آسانسور شیشه‌ای خانگی حرف اول را می‌زند.

 

آسانسور هیدرولیک

آراد صنعت کیان البرز تولید کننده انواع مدل بالابر هیدرولیک، آسانسور شیشه ای

نام آسانسور هیدرولیک نیز دقیقا همانند بالابر هیدرولیکی به دلیل نوع مکانیزم تبدیل انرژی در این مدل آسانسور می باشد و از مکانیزم تبدیل انرژی آن گرفته شده است.این آسانسورها دارای میزان امنیت بسیار بالایی بوده و به میزان بسیار زیادی نیز قادر به افزایش سطح راندمان کاری خود خواهند بود. از نظر میزان هزینه ای که قرار است برای نصب آن ها در نظر گرفته شوند،کاملا به صرفه بوده و میزان استهلاک و خرابی قطعات آن تا حد بسیار اندکی برشمرده می شود.

 

قیمت آسانسور هیدرولیک

در حالی که آسانسور هیدرولیک را همگی آسانسوری گران قیمت به شمار می آورند، ذکر این نکته خالی از لطف نخواهد بود که این آسانسور در حقیقت ارزش پولی که برای آن صرف می شود را داراست. به عبارت بهتر می توان این هزینه را نوعی سرمایه گذاری نامید.

 

قیمتی که برای نصب و خرید این آسانسور هیدرولیک صرف می شود به میزان بسیار زیادی به عوامل مختلفی همچون تعداد طبقاتی که آسانسور باید در آن ایفای نقش کرده، تعداد درب هایی که قرار است باز شود، تزئینات و زیبایی اتاقک خود آسانسور، ایجاد به روز رسانی های مختلفی که بر روی آن صورت می گیرد و موارد بسیار دیگری بستگی دارد.

 

آسانسور هیدرولیکی خانگی

آسانسور هیدرولیک خانگی، آسانسوری هست که برای انجام کارهای سنگین ساخته شده و اغلب مدت زمان طولانی را به ایفای خدمت در منازل می پردازند. در کنار ماندگاری و ارائه کیفیت بالا، از نظر کارکردی نیز ذکر این مطلب ضرورت بسیار زیادی را دارا می باشد که کاملا آرام و بدون لرزش بوده و اغلب زیبایی و ظرافت بسیار زیادی نیز در طراحی آن ها می توان به خوبی حس کرده و با چشم خود ملاحظه نمود.

 

 آن ها یکی از بهترین انواع آسانسورهای هستند که علاوه بر ماندگاری زیاد ظرفیت بسیار زیادی نیز برای حمل بار داشته و می توانند در ساختمان هایی که از تعداد طبقات و ارتفاع بسیار زیادی نیز بهره مند می باشند به خوبی مورد استفاده قرار گیرند.

 

مزایای آسانسور هیدرولیک

آسانسور هیدرولیک دارای میزان بازدهی بسیار بالایی بوده و به دلیل مخارج جانبی پایین خود می توانند بازدهی بلند مدت و عمر مفید طولانی ای را برای ما به ارمغان بی آورد.از جمله مزایای بسیار بزرگ این مدل آسانسور این است که نیازی به کندن چاله مخصوص نداشته و در مساحت اندک نیز می تواند به راحتی نصب و راه اندازی شود.

 

سر و صدا نداشته و سرعت خوبی را نیز دارد.با هر دو مدل برق صنعتی و خانگی به خوبی سازگاری داشته و مصرف برق بسیار پایینی را نیز دارد.یک نکته منفی ای که در آسانسورهای هیدرولیکی به صورتی جدی قابل مشاهده است، مناسب نبودن این آسانسور برای ساختمان های بیش از 5 طبقه می باشد.

 

حتما ضرورت دارد تا آسانسورهای هیدرولیکی را در ساختمان های زیر پنج طبقه نصب نماییم. البته از مزایای آن می توان کم جاگیر بودن آن اشاره کرد، یعنی فضای زیادی از ساختمان را اشغال نمی کند.

 

می تواند به راحتی بارهای سنگین را جابجا نماید، میزان مصرف انرژی آن در هنگام پایین آمدن صفر است و اینکه میزان اطمینان و امنیت آن از سایر مدل های آسانسور بیشتر می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر،مشاوره رایگان و سفارش محصولات بالابر هیدرولیکی،آسانسور هیدرولیکی و آسانسور شیشه ای میتوانید به سایت آراد صنعت کیان البرز(https://aradsanatkian.com) مراجعه کنید.